5 eszköz, amivel kideríthetjük miért nem vásárolnak a vevők
Minden webáruház általános jellemzője, hogy napi sok száz vagy ezer látogatóból alig páran vásárolnak, és a látogatók többsége vásárlás nélkül hagyja el a webáruházat. Ki ne szeretné megtudni, hogy ezen vevők végül miért nem vásároltak? Ha megtudjuk az okokat, lehetőségünk lesz kijavítani őket, és talán „megmenteni” a nem vásárló látogatók egy részét! Lássuk azt a 5 eszközt, melyek segítenek kideríteni ezen „nemvásárlások” okait: 1. Google Analytics
Akit bővebben érdekel a téma, annak mindenképpen javasoljuk a „Web Analytics – An hour a day ” című könyvet, illetve a Google Analytics-al foglalkozó Labor cikksorozatunk első és második részét! 2. CrazyEgg
A Clicktale segítségével az élő usability teszteket tudjuk kvázi helyettesíteni (illetve azért teljesen nem helyettesíti, de sok előnyével bír), és mindezt akár ingyen is, ugyanis havi 400 vevő viselkedésének rögzítése még ingyenes. 4. Kérdőívek
A következő chateket tudjuk ajánlani:
Amennyiben bármillyen kérdése, észrevétele van, úgy nyugodtan ossza meg velünk! |