Trendek
Idén is folytattuk 2008-ban indított hagyományunkat és megrendeztük immár 11. alkalommal a Nagy Webáruház Felmérést, amelynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2017-ben.
Idén is folytattuk 2008-ban indított hagyományunkat, és megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2015-ben.
Idén is megrendezték Az Ország Boltja versenyt, melyen a regisztrált webáruházak 11 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.
Végül október 8-án ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.
Az Árukereső.hu által idén is megrendezett Ország Boltja verseny a végéhez ért és kihírdették a díjazottakat. A versenyben regisztrált webáruházak 11 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.
Végül október 10-én ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.
Idén is folytattuk hagyományunkat, és megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2012-ben.
E neves esemény alkalmából szerettük volna meglepni ügyfeleinket ...
Az elmúlt évek nagy sikerére való tekintettel, idén is megrendezésre került az Ország Boltja verseny, melyet még júliusban indított el az Árukereső.hu. A versenybe regisztrált webáruházak összesen 28 kategóriában mérkőztek meg egymással.
Tegnap este pedig ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.
Idén másodjára is elindul az Ország boltja verseny melyet az Árukereső.hu indít a hazai online boltok minőségi és népszerűségi megmérettetésére. A versenybe ismételten várják bármely hazai webáruház ingyenes nevezését, érdemes tehát tájékozódni a részletekről.
Néhány nappal ezelőtt a GKIeNet egy újabb kutatás eredményét tette közzé weboldalán, melyből világosan látszik, hogy az internetes kereskedelemben mennyire nagy növekedés következett be 2011-ben. Ennek az alapját az jelenti, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzet következtében nőtt a vásárlók árérzékenysége és ebből kifolyólag egyre inkább előtérbe került az internetes vásárlás.
Túl vagyunk a temesvári elektronikus kereskedelemmel foglalkozó konferenciájának, az eComTim 2012-nek az első napján, és mivel meglehetősen kevés hazánkfiával találkoztam a rendezvényen, ezért úgy gondoltam megosztom a többiekkel az itt hallott és tanult dolgokat - vagy legalábbis a lényeget, ami megragadt bennem.
2012. február 8-9-én Temesváron megrendezésre kerül Közép-Európa egyik legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye. A két napos rendezvény alatt a jelenlévőknek lehetősége nyílik meghallgatni az elektronikus kereskedelem világszintű vezető személyiségeinek előadását.
Pár nappal ezelőtt látott napvilágot a GKIeNET legfrissebb kutatása, mely a 2011-es e-kereskedelmi trendekkel foglalkozik. Érdekességként megemlítjük rögtön az elején, hogy az előrejelzések alapján a női és férfi vásárlók aránya felborulni látszik és idén várhatóan már inkább a hölgyek vásárolnak majd nagyobb számban az interneten.
A Budapest Bank által végzett felmérés kimutatja, hogy a megkérdezettek 90%-a vásárolt már online, azonban a KKV-k mindössze 13%-a rendelkezik csak webáruházzal. Ennek ismeretében kijelenthetjük, hogy a kisvállalkozók egyértelműen nem használják ki a világháló nyújtotta lehetőségeket.
Lezárult az Ország Boltja verseny, melyet még idén augusztusban indított el az Árukereső.hu, s amelyről korábban mi is beszámoltunk. A versenybe több mint 400 webáruház regisztrálta magát akik összesen 26 kategóriában mérkőztek meg egymással.
Ezzel a címmel tette közzé pár napja a GKIeNET piackutató cég az éves jelentését a hazai elektronikus kereskedelem alakulásáról. A címválasztás egyáltalán nem meglepő, hiszen az elmúlt években folyamatosan bővült az internetes kereskedelem, a kérdés inkább mindig csak az volt, hogy éppen mennyivel.
Idén először szervezi meg az Árukereső.hu az Ország Boltja versenyt, a hazai online boltok minőségi és népszerűségi megmérettetését. A versenybe bármely hazai webáruház ingyen benevezhető, ezért érdemes tájékozódni a részletekről.
2011-ben is - lassan már mintegy hagyományt teremtve - megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2008 óta.
Az előző évekhez hasonlóan ismételten megrendezésre kerül a Nagy Webáruház Felmérés, mely a hazai e-kereskedelem helyzetét hivatott felmérni. Idén ráadásul nem egyedül végezzük a kutatást, hiszen az Árukereső.hu is segítségünkre van a felmérés lebonyolításában.
Idén májusban immár zsinorban nyolcadik alkalommal megrendezésre kerül a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért, vagy röviden csak SZEK kétnapos e-kereskedelmi konferenciája. Az idei rendezvény fő témáját a manapság sok embert foglalkoztató közösségi trendek, a közösségi vásárlás és a mobil kereskedelem szolgáltatja.
teszt