Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

Egy webáruház tulajdonosának napi/heti szinten kell olyan döntéseket meghoznia, amelyek hatással lehetnek webáruháza hosszútávú jövőjére. Az ilyen döntéseknél azt tanácsoljuk, hogy próbáljunk meg inkább az adatokra támaszkodni, és elkerülni a megérzéseket.

Adatokból viszont egy átlagos webshopnál is rengeteg van, ezért nem mindegy, mit is vizsgálunk meg egy-egy ilyen döntés meghozatalakor. Sokan talán ezért is ódzkodnak a Google ingyenes analitikai szoftverének használatától, a Google Analytics-től, mert első ránézésre a rengeteg nézet és menüpont kissé ijesztő lehet. Pedig ha jobban megismerjük, máris egy rakás hasznos tippel szolgál nekünk, hogyan javíthatunk webáruházunk hatékonyságán.

10 alapvető mutató, amit minden webáruház tulajdonosnak követnie kellene a Google Analytics-ben

Cikkünkkel szeretnénk megmutatni 10 hasznos, Analytics-ből kinyerhető kulcsadatot (úgynevezett KPI-t), amelyeket szerintünk egy webáruház tulajdonosnak érdemes megvizsgálnia napi, heti, havi szinten.

Cikkünk első részében már összefoglaltunk négy olyan előadást, amelyek a március végén megrendezett első magyar Ecommerce Expo-n hangzottak el. Ez volt az első olyan KKV esemény, ahol az e-kereskedelmi piac összes szereplője képviseltette magát, mindezt ráadásul az ilyen rendezvényeken megszokott nagyobb résztvevői létszám mellett.

Ecommerce Expo 2016

A visszajelzések alapján bátran kijelenthetjük, hogy rengeteg magas színvonalú és hasznos előadás hangzott el aznap. Kétrészes cikkünkben szeretnénk egy tömör összefoglalót nyújtani a legérdekesebb előadásokról. Most jöjjön négy másik előadás összefoglalója.

Március végén került megrendezésre az első hazai Ecommerce Expo, amely hiánypótló rendezvénynek számított. Ugyanis ez volt az első olyan KKV esemény, ahol az e-kereskedelmi piac összes szereplője képviseltette magát, mindezt ráadásul az ilyen rendezvényeken megszokottnál nagyobb résztvevői létszám mellett.

Ecommerce Expo 2016

A visszajelzések alapján bátran kijelenthetjük, hogy rengeteg magas színvonalú és hasznos előadás hangzott el aznap. Kétrészes cikkünkben ezekből szemezgetünk, és szeretnénk egy tömör összefoglalót nyújtani a legérdekesebb előadásokról. 

Sok webáruház használ közösségi megosztási ikonokat a termékoldalakon, de vajon jól teszik-e?

Szükség van-e megosztási ikonokra egy webáruházban?

Véleményünk szerint nem, mert rontja a webáruház konverzióját. Ezzel persze lehet vitatkozni, de mielőtt ezt tennénk, olvassuk el a következő cikket.

Ha szeretne további webáruházas tippeket, iratkozzon fel heti értesítőnkre!
Van már webáruháza?