Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

Napjainkban sok webáruházban találkozunk a vendégpénztár lehetőségével. Ennek oka egyszerű: bizonyítottan növeli a konverziós rátát. Ennek ellenére ma is látunk olyat, hogy egy sikeres webáruház mégis kötelezi a vásárlóit arra, hogy regisztráljanak (hozzanak létre egy vásárlási fiókot) a pénztárfolyamat első lépéseként.

Vendégpénztár kontra regisztráció – melyiket válasszuk?

Cikkünk a vendégpénztár témakörét járja körül. Megnézzük mi szól mellette és mi ellene, illetve segítséget is szeretnénk nyújtani abban, hogyan dönthetjük el, hogy webáruházunkban engedélyezzük-e a vendégpénztár lehetőségét.

Webáruházunkat CRM-mel (ügyfélkapcsolat kezelésre használható szoftver) integrálva eredményesen építhetünk vevőmegtartó és vevővisszahozó kampányokat. Elérhetjük, hogy marketing költségünket aktív ügyfélbázis építésére tudjuk fordítani, ne csak egyszeri vásárlók generálására, hiszen egy nyereséges webáruház kulcsa az ügyfélérték maximalizálása.

MiniCRM

Biztos elfordult már Önnel is, ha használja a Google ingyenes elemző szoftverét, hogy törölni szeretett volna egy tranzakciót az Analytics-ből. Például mikor egy vásárlója törölte vagy nem vette át a megrendelését, vagy csak tesztelte a webáruházát, és leadott egy próbarendelést.

Ilyenkor ez a tranzakció a hozzá tartózó értékesítési adatokkal együtt ugyanúgy bekerült a Google Analytics jelentéseibe, mint bármilyen más normál megrendelés. Ez azért jelent problémát, mert ekkor az e-kereskedelmi eredmények nem lesznek teljesen pontosak.

Hogyan töröljük vagy módosítsuk az e-kereskedelmi tranzakciókat Google Analytics-ben?

Szerencsére törölhetjük az összes teszt / törölt / nem teljesített megrendelést a jelentésekből, de arra is van lehetőségünk, hogy módosítsuk azokat. A legjobb hír pedig, hogy ehhez nem lesz szükség fejlesztő segítségére, mindössze csak követnünk kell a következő lépéseket.

A termékajánló rendszerek mára már majd minden online webáruház alapkellékei, ami nem csoda, hiszen okosan használva hatalmas mértékben képesek növelni a bevételt és a konverziós arányokat, valamint a felhasználói élményre is számottevő pozitív hatással vannak.

18 termékajánlási technika a jobb felhasználói élményért és a nagyobb bevételekért

Az alábbiakban megkísérlem összefoglalni, hogy milyen ajánlási technikák léteznek, illetve hogyan és milyen helyzetben használhatóak optimálisan. 

Ha szeretne további webáruházas tippeket, iratkozzon fel heti értesítőnkre!
Van már webáruháza?