Egy webáruház üzemeltetésekor minden segítség jól jön, ami megkönnyíti és hatékonyabbá teszi üzletünk működését.
Szerencsére nincs is hiány olyan eszközökben, melyeket arra terveztek, hogy segítsék az online vállalkozókat céljaik elérésben. Ezért úgy döntöttünk, összeállítunk egy listát olyan ingyenes eszközökből, melyek segítségével sikeresebbé tehetjük webáruházunkat.
Akár a weboldalunk és kampányaink hatékonyságának fokozásáról, akár a személyes vagy csapatunk produktivitásának növeléséről van szó, ezekkel az eszközökkel nemcsak időt, hanem pénzt is megtakarítunk, hiszen részben vagy teljes egészében ingyenesek.
A különböző kategorizálás alapján könnyen megtalálhatja, melyek a megfelelőek a webáruháza forgalmának növelésére vagy a saját teljesítményének fokozására. Vágjunk is bele!
Weboldal optimalizáció
Ki ne szeretné optimalizálni a weboldalát, és ki ne szeretné ezt ingyen megtenni?
1. Compressor.io.
Ha szükségünk van egy eszközre, mellyel úgy csökkentjük a képfájlok méreteit, hogy közben megtartjuk azok magas minőségét, ne keressünk tovább. A Compressor.io. segít gyorsabbá tenni weboldalunkat, ami fontos SEO és ügyfél elégedettség-szempontból is.
2. GTmetrix
Ha szeretnénk egy gyors és hatékony elemzést weboldalunk sebességéről, akkor a GTmetrix-szel ezt könnyedén megtehetjük. Az alkalmazás meghatározza, hogy oldalunk mely részei lassítják a betöltődést, ezzel nyújt segítséget az optimalizálásban.
3. Responsinator
A Responsinator-ral különböző eszközökön tesztelhetjük a webáruházunk kinézetét. Nagyszerű eszköz, mikor weboldalunk reszponzív képességeit szeretnénk megnézni, és megtudni hogyan látják a vásárlók a boltunkat különböző iPhone, Android, iPad készülékeken álló és fekvő nézetben is.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Keresőoptimalizálás
Egy webáruház keresőoptimalizálása nemcsak fontos, de időigényes folyamat is, így minden ingyenes segítség jól jöhet.
4. Google Kulcsszótervező
Biztos vagyok benne, hogy a legtöbben már hallottak erről az eszközről. (Ha nem, akkor feltétlenül nézzük meg!) Minden kulcsszókutatás innen indul. A Kulcsszótervező segítségével megnézhetjük, mennyien keresnek egy adott kifejezésre, és az ehhez kapcsolódó kifejezések mennyire népszerűek.
Ha nem használtuk korábban, akkor mindenképp van néhány dolog, amit szükséges megismernünk, hogy pontos eredményeket kapjunk. Ezért járjunk utána az alkalmazás használatának, mielőtt komolyabban elmerülnénk benne.
5. Google Trends
Olyan információkat is kinyerhetünk belőle, melyeket a Kulcsszótervezővel nem. Adatokat kaphatunk trendekről, földrajzi adatokról és még sok egyébről. Például használhatjuk kulcsszó összehasonlításra is.
6. SEO Site Checkup
Nagyon részletes SEO ellenőrzést futtathatunk le a weboldalukon. Nemcsak egy jelentést kapunk oldalunk állapotáról, de a szoftver tanácsot is ad a hibák kijavítására.
7. ShopRenter-Seo
Sokban hasonlít az előző eszközhöz a saját megoldásunk. A különbség annyi, hogy ez kifejezetten webáruházaknak lett szabva, ráadásul magyar nyelvű.
Egyszerűen és ingyen fényt deríthetünk arra, hogy webáruháza mennyire optimalizált egy kulcsszó vagy kifejezés számára.
Ingyenes helyzetfelmérésből megtudhatjuk, hogy mennyire gyors a webáruházunk, keresőbarát az URL-je, optimális a webshopunk címe, meta leírása, címsorai és a képeknek alt címkéi.
Ezeken felül még szöveges, kód, közösségi (Facebook), mobil, URL link, domain link elemzésekről is kapunk egy kimutatást.
Minderre nem kell napokat várni, automatikusan, körülbelül 15 másodpercet követően kézhez kapjuk az eredményt.
8. Yoast SEO
A Yoast SEO egy nagyon hasznos WordPress bővítmény. Nem kell senkinek sem SEO szakembernek lennie ahhoz, hogy WordPress weboldala megfeleljen az alapvető SEO elvárásoknak, hiszen ennek a szoftvernek köszönhetően semmilyen fontos beállításról nem fogunk elfeledkezni. A könnyen értelmezhető, magyar nyelvű utasítások segítenek oldalaink és cikkeink testreszabásában, a meta leírásunkat is megírhatjuk benne.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Analitika
Szeretnénk többet tudni webáruházunkról és vásárlóinkról? Akkor a következő elemzést segítő eszközöket érdemes kipróbálnunk.
9. Google Analytics
A Google Analytics napjaink legnépszerűbb elemzési eszköze, amely kötelezően ajánlott mindenki számára, aki interneten értékesít. Segítségével egyszerűen gyűjthetünk adatokat a webáruházunkról, a látogatókról és a vásárlókról egyaránt. A szoftverrel a lehetőségeink száma közelít a végtelenhez.
A Google Analytics-el egy átfogó képet kaphatunk oldalunk teljesítményéről. Többek között olyan információkhoz jutunk, mint az oldallátogatások, az egyedi oldalmegtekintések és a célteljesülések (eladás, hírlevélfeliratkozás).
Az egyik leghasznosabb dolog, amit az alkalmazással tehetünk, mikor azt mérjük, hogy tulajdonképpen milyen csatornából jönnek a vásárlóink (közösségi média, Google, hirdetések, stb.) Emellett kérhetünk le e-kereskedelmi jelentéseket is, valamint a továbbfejlesztett e-kereskedelmi funkciót bekapcsolva még több hasznos adatot nyerhetünk ki belőle.
2023 júliusától a Universal Analytics-et felváltja a Google Analytics 4. A legújabb analitika lehetőséget ad a webáruházak legfontosabb eseményeinek a követésére.
A Shoprenter rendszerében már elérhető a Google Analytics 4 integráció, melynek köszönhetően egy új szintre emelhetjük a látogatóink és vásárlóink megértését.
Erről készítettünk egy részletes útmutatót, amelyben összefoglaltuk a beállítását, valamint használatát lépésről-lépésre.
10. Bitly
Gyorsan létrehozhatunk rövidített linkeket (Bitlink), melyek teljesítményét aztán követhetjük a Bitly felületén. Ez az eszköz különösen hasznos lehet, mikor a közösségi médiában osztunk meg valamit.
Elmenthetjük az összes létrehozott linket, jegyzeteket írhatunk hozzájuk, megnézhetjük ki más osztott még meg Bitlinket a tartalmainkhoz, illetve különféle statisztikákat is kapunk. Például, hogy milyen közösségi médiában osztották meg a Bitlinket, mennyiszer, mikor és honnan kattintottak rájuk.
11. Google Tag Manager
A Tag Manager használatával egyedi kóddal jelölheti meg weboldala részeit, mint például egy videót, egy gombot, vagy egy linket. Az elemek megjelölésével később Analytics-ban mérhető, hogy hány látogató kattintott rájuk, vagy mennyien teljesítették az Ön által elvárt cselekvést.
Ezeket mikro-konverzióknak hívjuk, teljesítésükkel nem nő a bevétel, mint például egy rendelés leadásával, viszont minden egyes ilyen esemény közelebb viszi a potenciális érdeklődőt ahhoz, hogy vásárlóvá váljon.
Ezenkívül a Tag Manager abban is segít, hogy el tudja helyezni weboldalában a különböző követő kódokat anélkül, hogy honlap kódjába kelljen belenyúlnia.
12. Sheets for marketers
A különféle sheets template-ek, azaz táblázat sablonok segítségünkre lehetnek a különböző analitikai és SEO céljaink elérésében.
13. UTM.io
Ezzel a hasznos kis szoftverrel gyorsan hozhatunk létre UTM kódokat, amelyek marketing kampányaink URL-jében elhelyezve hozzájárulnak a konverziókövetéshez. Plusz előny, hogy összeköthetjük a Bitly nevű eszközzel a még nagyobb hatékonyság érdekében, valamint Chrome bővítményként is funkcionál, így praktikus eszköz lehet az analitikai mérésekben.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Kutatás
14. Google Értesítő
Mindenkinek ajánlott beállítania a márkanevére a Google Alerts-et. Ez értesítés küld az email címünkre, ha valahol a weben megemlítettek bennünket.
Az értesítést nagyon egyszerűen és kényelmesen beállíthatjuk. Csak írjuk be a nevünket (vagy bármilyen egyéb kifejezést), majd válasszuk ki, hogy milyen forrásokban (blog, videó, hírek stb.) és régiókban keressen az eszköz.
Az alkalmazás nemcsak hírnév kutatásra jó, de segítségével beállíthatunk az érdeklődési körünknek megfelelő témákat. Majd az erről kapott értesítőket felhasználhatjuk tartalmak gyártásához (közösségi média megosztás, hírlevél).
15. UserReport
Ezzel az eszközzel egyszerűen készíthetünk kérdőíveket. Ha van néhány kérdésünk, amit szeretnénk feltenni vásárlóinknak, csak annyit kell tennünk, hogy létrehozzuk a kérdőívet, és hozzáadunk egy JavaScript kódot az adott oldalunkhoz. Ráadásul magyar nyelvű sablonokat is találunk.
16. MozBar
Ez egy Firefox-ban és Chrome-ban is elérhető bővítmény, mellyel kielemezhetjük a versenytárs weboldalát. A MozBar-ral különféle SEO mérőszámokat, valamint Google találati lista eredményeket nézhetünk. Kötelező a használata, mikor sok versenytársat szeretnénk kielemezni. A 30 napos próbaidőszak használata ingyenes.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Ügyfélkapcsolat
17. Facebook Messenger Chat
A chat szoftverek alfája, az egyik legnépszerűbb üzenetküldő applikáció, hiszen Magyarország lakosságának majdnem 60%-a használja a Facebookot. Nagy előnye, hogy széleskörű hozzáférést biztosít az ügyfélelérésben, eszköztől független a használata, akár a Facebook webes felületéről, akár a Messenger applikációból kezdeményezhető a beszélgetés, és könnyen integrálható a weboldalakkal.
18. Manychat
A ManyChat egy nagyon könnyen és egyszerűen használható chatbot készítő szoftver, amely főleg egyszerűbb értékesítési folyamatok összerakására lett kitalálva. Erőssége a listaépítés, így inkább marketingszoftvernek tekinthetjük, de mellette chatbot funkciója is van.
19. StoreYa Best Contact Form
Ezzel az alkalmazással egyszerűen adhatunk hozzá kapcsolati űrlapot webáruházunkhoz, így a látogatók egy gombnyomással elküldhetik nekünk az üzenetüket. Egyszerű felület, könnyű testreszabhatóság, mi kell még?
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
E-mail marketing
20. Woodpecker
A Woodpecker egy kiváló e-mail marketing megoldás arra az esetre, ha személyre szeretné szabni cold e-mail kampányait, valamint automatizálni a potenciális ügyfelek részére a follow-up üzeneteket is különböző feltételek alapján.
Egy jól felépített e-mail marketing stratégiával nagyobb arányban kaphat választ üzeneteire, és automatizáció miatt sem kell aggódnia többet. Elegendő a rendszert egyszer elkészítenie, amely ezután 24/7-ben működni fog. A 30 napos próbaidőszak használata ingyenes.
21. Mailchimp
Egy jó hírlevélküldő programra mindenkinek szüksége van. A legtöbb email marketing szolgáltató számít fel költségeket a rendszer használatáért. Így van ez a MailChimp-nél is annyi különbséggel, hogy 2 ezer e-mail címig és havi 12 ezer küldött levélig a szolgáltatás ingyenes.
Ha még nincs olyan nagy email listánk, mindenképp érdemes kipróbálnunk. Már csak azért is, mert a piacon kapható egyik legjobb szoftverről van szó, és így azoknak is bátran ajánljuk, akiknek nagyobb listájuk van. Választhatunk az előre megtervezett sablonokból, vagy magunk is könnyen (akár HTML/CSS tudás nélkül) összerakhatunk egyet.
22. YesWare
Az alábbi e-mail szoftver tökéletes kisebb számú feliratkozó listák építésére, ráadásul nagy előnye, hogy integrálható G-mail-es fiókkal. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes a szoftver használata.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
PPC marketing szoftverek
23. Facebook Hirdetéstár
Gondolta volna, hogy nemcsak SEO-nál, de PPC hirdetéseknél is meglesheti a konkurencia tevékenységét? A Facebook Hirdetéstár lehetőséget ad arra, hogy rápillantson mások jelenleg futó kampányaira. Használatával megtekintheti, hogy mikor indult a hirdetés, milyen szöveget és képet alkalmaznak hozzá, és pontosan milyen platformokon jelenik meg, például Facebook Audience Network, Instagram, Messenger stb.
Persze ezekből a információkból nem lehetséges kiszűrni, hogy az adott kampány jól teljesít-e vagy sem, de megfelelő háttértudással és elemzői készséggel számos ötletet és információt gyűjthet össze.
24. Text Overlay Tool
Ennek a marketing eszköznek köszönhetően még a hirdetései elindítása előtt ellenőrizheti, hogy a felhasználni kívánt kép nem tartalmaz-e túl sok szöveget.
A Facebook, a felhasználók élményének biztosítása érdekében, korlátozza a megjelenését azoknak a hirdetéseknek, amelyek túl sok szöveget jelenítenek meg, ezért mindig törekednie kell arra, hogy a szöveg aránya 20%-nál alacsonyabb legyen, különben kevesebben láthatják a kampányát, mint amennyit a beállítások engednének.
25. Facebook Pixel Helper
A Facebook Pixel Helper egy Chrome bővítmény, ami elsősorban abban segít, hogy megnézze, a weboldalában megfelelően van-e elhelyezve a Facebook Pixel kód.
Másodsorban a konkurencia miatt is fontos, hiszen nemcsak azt láthatja benne, hogy van-e az adott oldalon Facebook Pixel, hanem azt is, hogy pontosan milyen beállításokkal rendelkezik az.
CRO – Konverzió optimalizációs eszközök
26. OptiMonk
Minden marketing tevékenység sikere a konverziós szám tükrében mérhető. Mi számít konverziónak? Mindig az a vásárlói tevékenység, ami megfelel az előre kitűzött kampánycélnak. Ilyen lehet például a hírlevél feliratkozás, egy rendelés leadása a webshopon, vagy egy gomb kattintása is. Hogyan gondoskodhat arról, hogy a legtöbbet hozza ki a kampányából?
Az OptiMonk több mint 40.000 cégnek segít világszerte a weboldal-, vagy kosárelhagyások csökkentésében. Modern, és letisztult dizájnú, előre elkészített sablonokból válogathat weboldala stílusának megfelelően, de akár az egyszerűen használható drag-and-drop megoldással is készíthet saját pop-upot honlapra.
Feltételek segítségével a vásárlók viselkedésének megfelelően szabályozhatja, hogy ki lássa, vagy ne lássa kampányát, és számos integrációjának köszönhetően további kedvenc marketing eszközökkel is összeköthető, mint például a Mailchimp, Wix, HubSpot, vagy az Unbounce. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes az alkalmazás használata.
27. Hotjar
A Hotjar egy olyan heat map, azaz hőtérkép szoftver, amely megmutatja, hogy weboldal látogatók mit néznek meg weboldalon, mire kattintanak és meddig görgetnek le.
Alkalmazásával, és a hőtérkép elemzésével megtudhatja, hogy hogyan érdemes optimalizálnia weboldalát, webshopját vagy landing oldalát ahhoz, hogy még több konverziót zsebelhessen be.
28. Google Optimize
A Google Optimize egy olyan A/B tesztelésre alkalmas eszköz, amely engedi, hogy több variációt is készítsen weboldala kinézetére, majd a beállítások alapján a Google Optimize a látogatók egy részének az egyik, míg a másik részének a másik variációt mutatja meg. Az eredmények alapján pedig meghatározhatja, hogy melyik variáció véglegesítése mellett dönt.
Ezzel a megoldással akár landing oldalakat is készíthet, amelyet felhasználhat Google Ads kampányainál is.
29. Provesource
Ennek az eszköznek a használatával megjeleníthetjük a weboldalunkon például a közösségi felületeken adott látogatói feedbackeket, vagy ha egyszerűen csak valamilyen aktivitást mutatnak a weboldalunkkal kapcsolatban, ilyen értesítés, ha valaki vásárolt a weboldalon.
30. OneSignal
Ez az eszköz egy úgynevezett push notification szoftver. A felület egyszerű, könnyen kezelhető és átlátható. Értesítéseinket egyedi linkkel, képpel és ikonnal láthatjuk el, ráadásul böngészőnként különböző módon. Szegmentálhatunk aktív és inaktív felhasználók alapján, A/B tesztelhetjük üzeneteinket, beidőzíthetjük és automatizálhatjuk is őket.
Profilozza a feliratkozóink aktivitását és lehetőséget biztosít számunkra, hogy értesítésünk a legaktívabb időszakban érjen célba. Részletes statisztikákat láthatunk a feliratkozások alakulásáról, illetve a kiküldött üzenetek eredményeiről. Nagy előnye, hogy mobiltelefonon is alkalmazható szoftver.
Marketing eszközök weboldalak készítéséhez
31.Elementor
Az Elementor talán az egyik legkönnyebben használható WordPress weboldal készítő plugin. Még azoknak is tökéletes megoldás, akik egy cseppnyi fejlesztési tudással sem rendelkeznek, de jó szín-, stílusérzékkel, valamint elképzelésekkel annál inkább.
Egyszerűen kezelhető felületével állíthatja a szöveg és képek stílusát, méretét, keretét, valamint a CTA gombok kinézetét, és animációját is. Az egyik legnagyobb előnye, hogy az ingyenes verziójával is teljes értékű honlap készíthető a használatával. A Pro verziója akkor szükséges, ha a haladó beállításokhoz, és néhány extra kinézetű blokkhoz szeretne hozzáférni.
32. Unbounce
Az Unbounce az Elementorhoz hasonló webdizájn megoldás, viszont leginkább landoló oldalak készítésére alkalmas. Az Unbounce-ban is használhat előre elkészített sablonokat, de a sajátját is felépítheti a nulláról.
Számos integrációja létezik, valamint egyszerűen elhelyezhetőek benne a Facebook, Google Ads, Analytics, vagy bármilyen más analitikára használt kódok. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes a szoftver használata.
33. Landingi
A Landingi a legjobb landing oldal-szoftverek közé tartozik, emellett pedig beépített CRM-funkciót is kínál. Több, mint 200-féle testreszabható sablon közül választhat, A/B tesztelést végezhet rajtuk, valamint több mint 40 eszközzel integrálható. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes a szoftver használata.
Szoftverek tartalomgyártáshoz
34. Canva
Ha nincs grafikus a csapatunkban, nehéz olyan képeket előállítani, amelyeket aztán szívesen használnánk a marketing és hirdetési kampányaink során. Ilyenkor jön jól a Canva, amely egy kicsit mindenkit grafikussá tesz (természetesen csak amatőr szinten).
A Canva-val készíthetünk egyedi designt e-mail kampányaink, közösségi és landoló oldalaink számára. Rengeteg ingyenes sablont és hátteret találunk benne, melyek könnyen méretezhetőek.
35. Pexels
A Pexels egy olyan oldal, ahol beépített kereső segítségével válogathat a több ezer ingyenesen felhasználható, jogtiszta kép között. A megfelelő kulcsszó beírásával rengeteg jó minőségű kép között böngészhet, majd azokat pár kattintással le is töltheti.
36. Grammarly
A Grammarly Chrome bővítménye azoknak nyújt nagy segítséget, akik gyakran készítenek írott tartalmat angolul. Ez az applikáció nemcsak aláhúzza a hibákat, hanem a helyes megoldást is javasolja.
A helyesírás ellenőrzésen kívül segít abban is, hogy mondatai könnyebben emészthetők legyenek, ezért figyelmeztet túl hosszú-, túl komplex-, vagy túl sok passzív igeidejű mondat használatakor.
37. Unsplash
Az Unsplash hasonlóan a Pexels-hez szintén jogtiszta, minőségi fotók ezreit kínálja, melyeket ingyenesen letölthet és bármire felhasználhat.
Az oldal ügyesen kezeli a címkéket, minden képtalálathoz feldob három másik lehetőséget, tehát a választott kép címkéjének alapján több hasonló témájú fotót is lehet találni.
38. Freepik
Itt már főleg grafikákkal találkozhatunk, és az ingyenes verzió használata során minden esetben fel kell tüntetnünk a készítőket azon az oldalon, ahol felhasználjuk az anyagokat. Sokszor ez valamilyen vízjellel is jár a grafikák esetén.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Közösségi média marketing szoftverek
39. Hootsuite
A Hootsuite egy remek alternatíva lehet arra, hogy egy felületen keresztül kezeljük a Twitter, Facebook, Linkedln és az Instagram. Az ingyenes verzióval beidőzíthetjük a posztokat, majd mérhetjük azok teljesítményét is.
40. Buffer
Mikor azt mondjuk közösségi média menedzselés, a Buffernek kell az eszünkbe jutnia. Az ingyenes verzió segítségével posztolhatunk a legfontosabb közösségi oldalakra, és kapunk néhány alapvető statisztikai adatot is a kampányaink teljesítményéről.
A Buffer-rel előre beidőzíthetjük a hozzászólásainkat, tweetjeinket, állapotfrissítéseinket és kapcsolatba léphetünk a követőinkkel a különböző közösségi fiókjainkon keresztül, mindezt egy platform keretein belül.
41. Gramto
A Gramto egy fontos eszköz az Instagram oldalunk optimalizálásban. Ez a marketing szoftver automata üzeneteket küld az új-, vagy már meglévő követőknek, megfelelő időben időzíti a bejegyzéseket, és még a követők szerzésében is extra segítséget nyújt automata lájkoló és követő funkciójával. A próbaidőszak 3 napig ingyenes.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Design
42. Freephototool
Ez az eszköz lényegében egy online Photoshop alternatíva.
43. Pixlr
Ez a képszerkesztő alkalmazás igazán egyszerűvé teszi a termékképek szerkesztését. Kivághatjuk, újraméretezhetjük, színkorrekciót hajthatunk végre és retusálhatjuk is a webáruházunkba lévő képeket.
44. Sumopaint
A SumoPaint a komolyabb online képszerkesztők közé tartozik. A szoftver regisztráció nélkül használható, sőt akár gépünkre is letölthető és telepíthető. A rétegkezelés mellett réteg effektusokkal, összehatásmódokkal is találkozhatunk a szerkesztőben, a szűrők pedig változatosak és sokszínűek.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Produktivitást segítő eszközök
45. LastPass
Ha minden oldalhoz más jelszót használunk, könnyen elveszthetünk a jelszók tucatjai között. Ha ugyanazt a jelszót használjuk mindenhova, az pedig nem túl biztonságos.
Itt jön képbe a LastPass, amellyel minden oldalhoz egyedi jelszavakat használhatunk, amihez könnyedén hozzáférhetünk egy egyszerű mesterjelszóval. Ettől kezdve csak egy jelszót kell megjegyeznünk, és annak titkosságát biztosítani.
46. Marinara: Pomodoro Assistant
Ez egy Google Chrome bővítmény, amely méri az időt és riaszt, amikor letelt a 25 perc. Így nem kell folyamatosan az óráját néznie, hogy mikor kell szünetet tartania.
Pro Tipp: A bővítménynek van egy történet menüpontja, ahol meg tudja nézni, hogy melyik időszakban mennyi pomodoro ciklust csinált. Így láthatja, hogy melyek számára a leghatékonyabb időszakok.
47. Slack
Ahogy nő egy szervezet, a belső kommunikáció hatékonysága úgy lesz egyre fontosabb. Nagyon könnyen testreszabható, használható formális és informális céges kommunikációra, szavazásokhoz, vagy akár csak emlékeztetők kiváltására.
Külön kiemelnénk, hogy lehetőség van NPS-t mérő szoftverekkel is integrálni, mely véleményünk szerint sokat lendített a céges kultúrán, hiszen az összes dolgozó első kézből láthatja, mit gondolnak rólunk az ügyfeleink.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Tárhely
48. Dropbox
A szolgáltatással feltölthetjük fájlainkat a felhőbe, majd ezekhez a szinkronizációnak köszönhetően minden eszközünkön hozzáférhetünk.
49. Google Drive
A Google Drive használatával bármilyen eszközről mentheti, megoszthatja és elérheti a tartalmait. A csapatok hasznosnak fogják találni a megosztott meghajtókat, mert azokon nem egy adott személyhez, hanem a csapathoz tartoznak a fájlok, így mindig hozzáférhetnek a csapattagok a megfelelő fájlokhoz.
50. CloudApp
Egy megosztható link segítségével könnyen és legfőképpen gyorsan oszthatunk meg fájlokat, screenshotokat és képernyővideókat. Az ingyenes verzióban maximum 10 fájlt oszthatunk meg.
Amit még ajánljuk ebben a témakörben:
Reméljük, hogy cikkünk a segítségére lesz a fenti eszközök alkalmazásában, tanácsoljuk, hogy kezdjen el minél többet használni, így nemcsak webáruháza forgalmát, hanem személyes és csapat szinten is növelheti a produktivitást.