|
Nemrég jutott el hozzánk egy új usability tanulmány a OneUpWeb tollából, amely rengeteg hasznos információt tartalmaz,
és nagyon jó alapokat nyújt a saját webáruházunk felhasználói gyorstesztjéhez.
Ami különösen izgalmas benne, és az angolul esetleg nem tudók figyelmére
is számot tarthat, az egy összeállítás, amely a legfőbb vásárlói
elvárások eloszlását mutatja be a webáruházakkal szemben.
Ha szeretnéd tudni, hogy melyek a vásárlóid számára legfontosabb szempontok a webáruházad kialakítása során, akkor kattints az Olvass tovább gombra!
|
|
|
Milyen trendek várhatóak 2011-ben? Melyek azok a megoldások, melyek nem hiányozhatnak egy siker-orientált B2C webáruházból? Cikkemben áttekintem azokat a feltörekvő trendeket, melyek az elmúlt év során tapasztalhatóak voltak az e-kereskedelem világában, és melyek a leginkább befolyásolják a webáruházak technikai fejlődését is. A megszokottakhoz híven nem csak elméleti oldalról mutatom be ezeket a trendeket, minden témához gyakorlati megvalósításokat is, konkrét példákat hozok.
Lássuk, mik azok a problémák, amelyek a technika folyamatos fejlődését inspirálták, és teszik ezt a jövőben is. Talán pár gondolat ismerős is. Te se maradj le a kényelmességet és praktikusságot célzó technikai újításokról!
|
|
|
A hírlevelet és a hírlevelek küldésével járó előnyöket szerintem senkivel nem
kell megismertetni - az egyik legköltséghatékonyabb megoldás a
meglévő vásárlók és feliratkozók elérésére. Habár az egyre növekvő
“zajban” az elmúlt időkben csökkent a hatékonysága, és mindenki a social
mediáról beszél, én úgy gondolom, hogy továbbra is rendkívüli
lehetőségek vannak benne, és érdemes bele energiát fektetni.
Egy e-kereskedő számára általában a legnagyobb kérdés (azon túl, hogy
mit küldjünk ki - ezzel egy korábbi cikkünk foglalkozik, lásd: 3 e-mail gyorstipp internetes kereskedőknek )
az, hogy hogyan szaporíthatjuk leghatékonyabban hírlevél feliratkozóink
számát. Cikkemben erre fogok közel egy tucat tanácsot adni - hogyan
szerezz új feliratkozókat!
|
|
|
A magyar sajtóban oly sokat
hallhatunk csődről, kudarcokról, válságról és egyéb negatív
dolgokról - viszont igen kevés szó esik a pozitívumokról, és
a magyar cégek által elért sikerekről. Pedig bátran
elmondhatjuk, hogy van belőlük bőven, és jó pár közülük
nemzetközi szinten is sikeres és elismert.
Kis Ervin Egon szavait
idézve: „... kijelenthetjük, az
e-kereskedelem az elmúlt tíz évben olyan területe volt a
gazdaságnak, ahol kis tőkével, nagy szorgalommal, kitartással és
tehetséggel bárkinek esélye volt rá, hogy piacvezetővé
váljon!".
Mi most
összegyűjtöttük a 21. század általunk legsikeresebbnek tartott
magyar e-kereskedőit - és mint láthatjuk, nem mindegyikük a
„hagyományos" e-kereskedelmi modellben érte el a sikereit...
|
|
|
Előző
1...
28
29
30
31
32
33
34
...35
Következő
|