Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

A hatalmas karácsony előtti vásárlási rohamot minden webáruház igyekszik meglovagolni, hiszen koncentráltan ekkor költenek az emberek a legtöbbet az egész évben. Az e-kereskedőknek érdemes fokozottan készülniük erre az időszakra, úgy a megnövekedett rendelési számokra és az ezzel kapcsolatos logisztikai és raktárkezelési kihívásokra, mint az ajándékot keresők számának megugrására, és ezzel a honlapot kiszolgáló szerver leterheltségének növekedésére is. Egyrészt. De az igazi különbség - hogy vajon kinél költik el a pénzüket a karácsonyi vásárlók - nem ebben rejlik!


Az igazi bevétel-özön eléréséhez az ünnepekre az értékesítési felületünknek is készülnie kell: webáruházunkban kommunikálnunk kell a karácsonyi kiszállítással kapcsolatos összes fontos tudnivalót, és speciálisan az ünnepekre kidolgozott ajánlatokkal érdemes készülni. A következő oldalakon a világ vezető webáruházai és hazai webshopok megoldásaiból gyűjtöttünk párat, hogy illusztráljuk, miként lehet még fokozottabbá és kiugróbbá tenni a karácsonyi eladásokat!

Örömmel jelentjük, hogy idén a ZöldPolc.hu nyerte a GoldenBolt webáruházak közötti versenyt - ami a whiskynet.hu 2008-as győzelme után egy újabb általunk készített webáruház győzelmét jelenti. Ezúton gratulálunk Rakonczay Tamásnak, a ZöldPolc.hu tulajdonosának!

ZöldPolc

 

A meglepő dolog az, hogy a ZoldPolc.hu alig pár hónapja indult, de igen rohamos fejlődésen ment át ezen rövid idő alatt is, és persze az eredmények sem maradtak el. Ha érdekli, hogy mi volt a siker titka, milyen nehézségekkel szembesültek és hogyan oldották meg ezeket, úgy olvassa el a Rakonczay Tamással készült interjúnkat, és mondja el Ön is bátran a véleményét!

A választás-segítés egyik legáltalánosabb eszköze a szűrés vagy szűkítés művelete. Röviden: a kategórialistázásnál a legfontosabb termékparaméterek bizonyos értékeit kiválasztva a találati listánkban csak az adott paraméterrel rendelkező termékek jelennek meg, így ha a kategóriánkban sok termék van, a vásárló könnyebben megtalálhatja köztük a számára megfelelőt. (Eddig a lecke.) A szűrés konkrét megjelenési módja viszont már közel sem triviális, és ezen rendkívül egyszerűnek tűnő funkciót számtalan ponton el lehet rontani.

Ötlettár a szűrés hatékonyabbá tételéhez - I. rész

A következőkben megpróbálok - a teljesség igénye nélkül - néhány tippet és tudnivalót bemutatni, amelyek segítenek abban, hogyan tegyük hatékonyabbá a webáruházunk szűrését, és érjük el azt hogy a drága pénzen kifejlesztett funkciónk ne legyen használhatatlan néhány figyelmetlenség miatt. Az első részben a konkrét szűrőparaméterek kiválasztásáról lesz szó, a következő cikkben pedig a szűrők ergonómiájával kapcsolatban adok majd pár tanácsot, és mutatok be néhány jól működő megoldást.

Mi lehetne jobb annál, mint amikor a vevők nem csak vásárolnak az oldaladon, de még ajánlják is egymásnak a termékeidet, ezáltal generálva számodra az új vevőket? Terméket ajánlani egyre egyszerűbb, a mai Facebook és „Like” gomb uralta világban semmi sem természetesebb, minthogy egy kattintással megosztható legyen egy termék. Már csak motiválttá kell tenni valahogy a vevőidet, hogy érdemes legyen számukra megnyomni ezt a gombot!

Vevőből marketinges

Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?