Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

A landoló oldalak a jól felépített marketing kampányok nélkülözhetetlen alkotóelemei. A látogatók itt találkoznak az ajánlatunkkal, és itt döntik el, hogy adnak-e neki egy esélyt vagy bezárják az ablakot. Más szóval, a landoló oldalak jelenti a látogatók figyelméért vívott csata fő frontját, ezért mindent bele kell adnunk, hogy itt helytálljunk.

A landoló oldal készítésekor az első és legfontosabb szabály, hogy az üzenetünk tiszta és érthető legyen. lA átogatók figyelme olyan, mint egy időzített bomba, ami folyamatosan visszaszámol. Ha összezavarodnak, a számláló ugrik egyet, közelebb kerülve a nullához. Amikor pedig eléri a nullát, elhagyják landoló oldalunkat.

A helyzetünk azonban nem reménytelen. Sokat tehetünk azért, hogy megállítsuk a visszaszámlálást. Cikkünkben a LedLeet webáruház oldalán keresztül mutatjuk be a landoló oldal készítés legfontosabb alapelveit.

1, Világos üzenet

Ledleet landoló oldal

A LedLeet webáruház pályázati landoló oldala három dolgot azonnal közöl a látogatóval. Az első, hogy a landoló oldalon egy pályázatra lehet jelentkezni. A második, hogy a pályázat három győztese munkahelyi világításkorszerűsítést nyer és a nevezők is jutalomban részesülnek. A harmadik információ pedig maga a nevezési lehetőség, amit a jobb oldali űrlapon tehetünk meg. Hogyan teszi mindezt ez a landoló oldal?

  • Először is a főcím világos, a nyelvezete és megfogalmazása egyértelmű, így már a kritikus első három másodpercben bemutatja a látogatónak, hogy mire számíthat, ha a landoló oldalon marad.
  • A nevezési űrlap vizuálisan elkülönül.
  • A tartalom rendezett, a látogató görgetés nélkül hozzájut a legfontosabb információkhoz.
  • A landoló oldal egészére igaz, hogy a főcímek, alcímek jól szkennelhetők, a szöveg könnyen olvasható.
  • A képek mindenhol a tartalom megerősítésére szolgálnak, nem öncélúak.

2, Egyértelmű Call to Action gomb

Űrlap

Egy landoló oldal lelke a Call to Action gomb. A jó CTA gomb két összetevőből áll: a figyelemfelkeltő designból és a cselekvésre ösztönző szövegből. Nézzük meg, mitől lesz a LedLeet pályázati oldalának Call to Action gombja figyelemfelkeltő és cselekvésre ösztönző:

  • A gomb kontrasztos az űrlap hátterével. Feltűnő, a látogatók könnyen észreveszik. Elég nagy ahhoz, hogy akár méterekről is látható legyen.
  • Szövege egybecseng a főcímmel. A gombon a főcím első szava, a nevezés szerepel.
  • A szöveg egy cselekvésre ösztönző igét tartalmaz. 
  • A gomb feltűnő helyen van, közel az oldal tetejéhez.

3, Az előnyökre koncentrál

Előnyök felsorolása

A látogatók a legkedvezőbb ajánlat után kutatnak. Nem igazán hajlandók pénzt áldozni olyan dolgokra, amit nem ismernek / nem értenek. Nem osztják meg az elérhetőségüket, ha nem látják benne a hasznot. Be kell mutatnunk nekik, hogy milyen előnyökhöz jutnak a Call to Action gomb megnyomásával. Ez a landoló oldala jó példa arra, hogyan lehet kommunikálni ezeket az előnyöket.  

  • Az oldal egyszerű, az értékajánlat könnyen érthető.
  • Nem csak a nevezéssel járó előnyöket mutatja be, hanem a LED világításra történő átállás pozitív hatásait is. Sőt, mindezt a munkavállalók és a munkáltatók szemszögéből is megteszi. 
  • A landoló oldal azonnal bemutatja a pályázat győzteseinek járó jutalmat, és lehetőséget ad a nevezésre. Emellett egy másik konverziós utat is kínál azoknak, akik még nem készek a döntésre, ők megismerkedhetnek a LED világítás előnyeivel.

4, Professzionális dizájn

LedLeet landoló oldal

A látogatók agyában ketyegő időzített bomba hatástalanítása érdekében alaposan kidolgozott vizuális hierarchiát kell kialakítanunk a landoló oldalon. Csak a legrelevánsabb tartalmat szabad meghagynunk, a többit kíméletlenül törölnünk kell. Nézzük meg, hogy a LedLeet webáruház landoló oldal dizájnja mit tesz a látogató figyelmének megtartására:

  • Felkelti a látogató figyelmét, és a fontosabb információkat favorizálja.
  • A nevezési űrlap háttere kontrasztos, ezáltal jól elkülönül a többi tartalomtól.
  • A Call to Action gomb nagyméretű és könnyen észrevehető.
  • A fő előnyöket képekkel is megerősítik.
  • A LED világítás előnyei közül csak a legfontosabb hat előnyt sorolják fel, és nem terhelik túl a látogatót hosszú szakmai leírásokkal.

+1

Mi van azokkal, akiket mégsem győznek meg a fenti érvek és el akarják hagyni az oldalt? A LedLeet rájuk is gondolt, és előbb meghatározott egy másodlagos konverziós célt (eDM sorozatra való feliratkozás). Majd beállított egy teljes képernyős ablakot, amely a nevezés nélkül elmenni készülő látogatóknak jelenik meg.

Interstitial ablak

 

A fenti példából látszik, hogy a látogatók figyelméért vívott harc komoly tervezőmunkát és felkészültséget igényel. Ha Ön is ismer más bizonyított technikát a landoló oldalak optimalizálására vagy kérdése merült fel a cikkel kapcsolatban, kérjük, ossza meg velünk kommentben!

#
Szávai Norbert
Ajánlom ezt a cikket is elolvasásra:

webshopexperts.hu/.../...
Hol találok praktikus és szép sablont landing page készítéshez shoprenteres áruházamhoz?
#
Szávai Norbert
Kedves Miklós!

A következő oldalon rengeteg szép sablont talál, amiből ötletet meríthet:

themeforest.net/.../...
#
Józsa Zsolt
Kedves CSaba!

Mikor lesz alkalmas a shoprenter arra, hogy ilyen színvonalas megjelenésű landing oldalt készíthessünk?
A mostani szerkesztőfelül et erre alkalmatlan tapasztalataim szerint.
Ha máshol készített oldal HTML kódját beillesztem, akkor pedig totálisan szétesik az oldal, úgyhogy kénytelenek vagyunk más domain alatt készíteni a landing oldalakat.
Én például. Wordpressben készítem és egy másik domainre viszem az érdeklődőket, csak az sajnos a webáruházam látogatottságát nem növeli.
Jó lenne erre valami használható fejlesztést megcsinálnátok, mert elég fontos lenne.
#
Szávai Norbert
Kedves Zsolt!

A cikkben leírt landoló oldal ShopRenterben készült CSS használatával.

Ettől függetlenül, egy külső oldal használata blogolásra se ördögtől való, mert annak is megvannak az előnyei. Például értékes külső linkekkel szolgálhat webáruházunk számára, miközben a kinézetét teljesen webáruházunk arculatára szabhatjuk.
#
Józsa Zsolt
Kedves Norbert!

Szerintem a Shoprentert sokan használják olyanok, pld én is, akik járatosak sok mindenben, de nem mindenben. Például nem rendelkeznek CSS ismeretekkel.
Ha a normál admin felületen lehetne kultúrált megjelenésű, normál landing oldalt (lásd a példa oldalt) készíteni, az lenne a felhasználóbará t megoldás. Sokan vagyunk szerintem, akik sem HTML sem CSS programozásban nem jártasak, de szeretnének landing oldalakat használni az értékesítésük elősegítésére.
Persze, ha profi programozó lennék, akkor a webáruházam megjelenését is tetszésem szerint testre szabhatnám, de nem vagyok az, ezért a kész sablonok közül használok egyet.
Miután az értékesítésben egyre nagyobb szerepe van egy jó landing oldalnak, nem ártana a shoprenter szerkesztő felületét ebben az irányban fejleszteni.
Az áruházi blog is elég gyatra megjelenésű. Lehetnek szép képek, jó szövegek, ha a megjelenítés nagyon kezdetleges.
#
Szávai Norbert
Kedves Zsolt!

Megértem, és egyet is értek. Én se értek úgy a CSS-hez, így külső segítséget veszek igénybe ilyenkor. Azzal is egyet értek, hogy egy jó landoló oldal fontos, de ugyanolyan fontos a betöltődési sebesség vagy akár a nagyobb szerverbiztonsá g, amelyek az utóbbi időben nagyobb hangsúlyt kaptak a ShopRenter fejlesztésénél.
#
ciros
értelmes ember shopifyt használ...
nem csak hogy olcsóbb, hanem szolgáltatásban verhetetlen...
Kérjük írd be a képen látható kódot
Biztonsági kód Új kódot kérek
Szeretnék e-mail értesítést kapni az új hozzászólásokról!
Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?