Lezárult a Nagy Webáruház Felmérés 2018
Idén is folytattuk 2008-ban indított hagyományunkat és megrendeztük immár 11. alkalommal a Nagy Webáruház Felmérést, amelynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2017-ben. Az idei felmérésünkben a következtetéseket 894 hazai webáruház válasza alapján vontuk le. A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart a hazai e-kereskedelem. Hogyan alakulnak a hazai trendek? A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek? A napi szintű működés során milyen nehézségekkel kell szembenézniük az e-kereskedőknek? A következő infografika a felmérés legfontosabb eredményeit tartalmazza:
Ha kíváncsi a felmérés részletes eredményeire, úgy a szöveges értékelést is tartalmazó elemzést ide kattintva töltheti le! Íme egy rövid összefoglaló, hogy mit is tudtunk meg a felmérésből:
Amennyiben véleménye van a felméréssel kapcsolatban, kérjük ne habozzon, ossza meg velünk! A megosztásokért és lájkokért pedig nagyon hálásak leszünk! |