Új webáruház indításához
Nem igen élt még olyan ember a Földön, aki úgy indította volna el webáruházát (vagy bármely új üzletét), hogy utólag visszagondolva minden hibátlan lett volna. Legjobb igyekezünk ellenére is követünk el hibákat, de érdemes megtenni mindent, hogy ezek számát csökkentsük.
Cikkünkben felsoroljuk azt a 3 fő hibát, amit tapasztalatunk szerint a legtöbb webáruház indításakor elkövetnek, és adunk rá egy javaslatot, hogy hogyan lehet ezeket a hibákat elkerülni!
Egy új webshop készítésekor vélhetően mindenki abban bízik, hogy az áruház "befut", és egy igazi "pénztermelő gépezet" lesz belőle - vagyis több pénzt fog hozni, mint amibe az üzemeltetése kerül. Viszont nagyon nem mindegy, hogy ez mennyi ideig tart - és tapasztalataink szerint sokan itt irreális elvárásokkal indulnak neki egy új webáruháznak. Cikkünkben azt próbáljuk tisztázni, hogy mi számít egy reális célkitűzésnek új webshopunk indításakor.
Ma már számos lehetőség kínálkozik egy webáruház
indítására. Egyáltalán nem kötelező egyedileg elkészíttetni egy webáruházat sok
százezer (vagy millió) forintért, helyette rendkívül költséghatékony, bérelhető
megoldások is rendelkezésre állnak egy kereskedő számára.
De mitől függ, hogy
melyik az optimális megoldás? Ezt a kérdést járjuk körbe a cikkünkben!
Hogyan vállalkozzunk sikeresen az Interneten? Összefoglaltuk azokat a legfőbb hibákat, melyek bármilyen webáruházat sikertelenségre ítélhetnek függetlenül attól, hogy éppen milyen termékeket kínálnak a látogatóik számára.
Mindig egy érdekes kérdés, hogy mitől fognak a vevők vásárolni egy webáruházban. De még tanulságosabb megvizsgálni, hogy miért NEM vásárolnak végül, melyek azok a legfőbb tényezők, melyek megakadályozzák őket a vásárlásban.
Ha csak egy terméket árulunk, viszonylag könnyű helyzetben vagyunk – egyértelmű, hogy miről kell meggyőznünk a látogatókat. Egészen más a helyzet egy webáruházban, ahol sok, akár több ezer terméket is árulhatunk. Ilyenkor a siker egyik kulcsa az, hogy mennyire tudja a vásárló megtalálni a számára optimális termékeket.
A következőkben bemutatjuk azt a 3 egyszerű lépést, amit bármilyen webáruház alkalmazhat a nyitást megelőzően, és segítségével már az indulás napján hatalmas bevételeket könyvelhet el.
Az előző cikkünkben a vevőszolgálatról kaphattunk egy általános képet. Mivel az internet meghatározó részévé vált az életünknek, mind az üzleti, mint a magánéletben egyaránt, ezért a vevőszolgálati rendszer online környezetben való átültetése is előtérbe került. Egyre fontosabbá válik az idő előre haladtával.
Marketing anyagok százai terjesztik az igét, hogy mennyivel egyszerűbb és olcsóbb egy vevőt újbóli vásárlásra bírni, mint az első vásárlásra rávenni. A hűséges, lojális törzsvásárló réteg kialakítása igen magas megtérülést biztosít, és fontosabb, mint valaha.
Lehet bármilyen jó a
webáruházunk, a szolgáltatásunk vagy
bármilyen szuperek a termékeink, ha a vevők nem hiszik
ezt el nekünk. A bizalom megteremtése alapvető feltétele
minden további akciónak.
Avagy hogyan nyit az e-kereskedelem Ön számára olyan lehetőségeket, melyek az előző évezredben még elképzelhetetlenek voltak.
Ismerje meg Ön is az egyik leghatékonyabb vírusmarketing eszközt, mely nem hiányozhat egyetlen webáruház látogatószerző palettájából sem.
A látogatottság növelés se nem drága, se nem bonyolult, csak ismernünk kell a működését! Sorozatunk e részében bemutatom a leghatékonyabb módszereket, melyekkel egy átlagos, korlátozott költségvetéssel rendelkező vállalkozás is látogatók százait, sőt ezreit vonzhatja webáruházára.
Kendőzetlenül az e-kereskedelem költségeiről! Sorozatunk első részében megvizsgáljuk, hogy mennyi pénzünkbe kerül (akár közvetve is) egy vevő megszerzése, és hogyan lehet ezt az összeget csökkenteni?
Miért vonatkoznak más szabályok a webáruházakra, mint az egyéb weboldalakra, és hogyan tehetjük a keresőoptimalizációt hatákonnyá és automatizáltá?
Hogyan lett a G'Roby a legsikeresebb magyar élelmiszer webáruház, avagy interjú Nagy Sándorral, a G'Roby NetShop Kft. ügyvezető igazgatójával.
Nagyforgalmú webáruház egy szűk célpiac igényeire, avagy hogyan pozícionáljunk hatékonyan! Interjú Gál Tamással, a PDAMánia webshop alapítójával és vezetőjével.
Gyakorlati tanácsok, hogy oldala ne pusztán "szép" legyen, de ténylegesen használható is.
Gyakorlati tanácsok, hogy oldala ne pusztán "szép" legyen, de ténylegesen használható is.
Gyakorlati tanácsok, hogy oldala ne pusztán "szép" legyen, de ténylegesen használható is.
3,271 marketing szakember véleménye a keresőmarketinghez kapcsolódó kiadásokokról, valamint az egyes módszerek eredményességéről.
Hiába a megfelelő tartalom, ha nem tudjuk azt megfelelően prezentálni. Íme a 8 leggyakrabban elkövetett hiba egy értékesítő oldal esetében.