Beszámoló az idei KKV Marketing Expo-ról
Rendhagyó módon egy olyan rendezvényt szeretnék a figyelmébe ajánlani, amely már a múlt héten véget is ért. Hogy miért teszem ezt? Nos elsősorban azért, mert bár egy adott év során rengeteg eseményt, konferenciát ajánlunk Önnek, mégis csupán 1-2 olyan van ezek között, melynek időpontját mi is már egy évvel korábban, nagy betűkkel írjuk be a naptárunkba. Ez pedig a Marketing Commando által szervezett, a maga nemében egyedülálló KKV Marketing Expo, melyen a múlt héten mi is részt vettünk mint hallgató, mint kiállító és mint előadó. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani a sok-sok ügyfelünknek, akik meglátogattak bennünket a standunknál – rengeteg pozitív élménnyel és visszajelzéssel gazdagodtunk!
Aki esetleg még nem hallott volna erről az Expo-ról, annak talán a legfontosabb tudnivaló, hogy ez egy olyan, évente csupán egyszer megrendezésre kerülő, 1000-1500 főt megmozgató esemény, ahol azok az innovatív cégek tulajdonosai vesznek részt, akik jövőre is kiemelt szerepet szánnak a marketing tevékenységüknek. Azok a cégek, akik nyitottak minden újdonságra, szeretnének tanulni, és akikkel nagyon jól lehet együttműködni. A tapasztalatunk alapján több okból is megéri részt venni rajta, és ezt a számtalan ügyfelünk is megerősítheti, aki részt vett rajta:
Ha pedig valaki inkább kiállítani szeretne, annak is nagyon tudom ajánlani a rendezvényt, ugyanis nem véletlen, hogy mi már évről évre részt veszünk rajta (és ezzel nem csak mi vagyunk így). Ennek pedig egyetlen oka van: mindig jó olyan helyen kiállítani, ahol nyitott, lelkes és megoldást kereső látogatókkal találkozhatunk, akikkel ezután nagyon jól lehet együtt dolgozni. Ezen túlmenően pedig idén, immár 2. alkalommal előadóként vehettem részt az Expon. Előadásom fő témája pedig a vevőszerzés volt. A jelenlévőknek azt az Univerzális Vevőszerző Stratégiát mutattam be, melyről úgy vélem, hogy bármely weboldal tulajdonosnál működik, ha megfelelően van alkalmazva, és mely rövid- és hosszútávon is segít kihozni a marketingünkből a maximumot. Ha Ön ott volt a helyszínen: remélem tetszett az előadás! Ha nem: sajnos erről lemaradt, jövőre érdemes eljönni! Íme pár életkép az előadásról (mindkét szemszögből):
És végül itt ragadnám meg az alkalmat, hogy egy másik választ is adjak az elején feltett kérdésemre, hogy miért is ajánlok egy múlt heti rendezvényt: Azért, mert Marketing Expo 2015-ben is lesz, és mi jövőre is ott leszünk majd! :) A pontos időpont hamarosan a Marketing Commando Facebook oldalán is közzé lesz téve, ezért érdemes őket követni.
Ui: További érdekesség, hogy mi terveztük az Expo weboldalának az arculatát – érdemes megnézni, szerintem jól sikerült!
|