Hogyan vegyük rá a látogatókat az azonnali vásárlásra - 5 gyors tipp
Mutatunk 5 egyszerű módszert az ajánlatunk hatékonyságának a növelésére, mellyel akár 100-200 százalékkal is nőhet a termék oldalunk hatékonysága! A termék-oldal célja, hogy meggyőzze a látogatókat az adott termékről, és egy ÜTŐS AJÁNLATTAL azonnali vásárlásra sarkallja őket. A következőkben mutatunk 5 egyszerű módszert az ajánlatunk hatékonyságának a növelésére, mellyel akár 100-200 százalékkal is nőhet a termék oldalunk hatékonysága! Az, hogy kosárba teszi-e egy látogató a neki tetsző terméket nem csak a terméktől függ, számos kifogást találhat arra, hogy MIÉRT NE vegye meg a terméket:
Ezek a kifogások kezelhetőek, és egy hatékony ajánlattal a látogató AZONNALI vásárlásra ösztönözhető - csak tudni kell hogyan. Lássuk hát a módszereket: 1. tipp: Legyen az akcióknak határideje!Az egyik leghatékonyabb módszer egy ajánlat hatékonyságának a növelésére, ha az ajánlat határidős - és minél rövidebb ez a határidő, annál hatékonyabb - vagy legalábbis a határidő látszatát keltjük! Erre jó módszer lehet, ha nem csak azt írjuk, hogy "Akció", de "Áprilisi akció", vagy még inkább "Húsvéti akció". Ha a rendszerünk támogatja, hogy valós határidőket adjunk egy-egy akciónak (egyébként erre a törvény is kötelez), akkor ezt a határidőt (főleg a lejártát) kommunikáljuk minél hatékonyabban! 2. tipp: Adjunk sok-sok bónuszt!A másik igen hatékony módszer egy ajánlat növelésére, ha adunk hozzá bónuszokat, ajándékokat, bármit, ami növeli az ajánlat értékét a vevő-szemében. Erre jó módszer, ha kisebb értékű termékeket ajándékként adunk a termékhez, vagy ha valamilyen plusz szolgáltatást adunk hozzá (egy használati útmutatót, egy kiegészítő garanciát, stb.). Ezeket a bónuszokat szintén kommunikáljuk látványosan, használjunk szép nagy plusz jeleket a vizuális megjelenítéshez. 3. tipp: Használjunk csomagokat, de okosan!A csomagok alkalmazása egy igen remek módja az ajánlat hatékonyságának növelésére, ha megfelelően csináljuk. Ha az előbbi pontban említett bónuszokat ugyanis beárazzuk (jó magasan), majd "leértékeljük", és így adjuk a csomaghoz, akkor kapunk egy akciós csomagot, ami jóval vonzóbb tud lenni, mint egy "natur" termék, akció nélkül. Ha az akció mértéke százalékosan kicsi, akkor érdemes lehet nem azt mondani, hogy "2% kedvezmény", hanem "25% kedvezmény a kiegészítők árából". 4. tipp: Csökkentsük a vevő kockázatát!A vevő nem ismeri úgy a termékeinket, ahogyan mi. És könnyen lehet, hogy számunkra teljesen egyértelmű, hogy a termék jó, és megfelel az adott célra, pontosan tudjuk, hogy milyen kockázatai vannak, stb., de a vevő számára ezek közel sem olyan egyértelműek. A vevő kockázatának csökkentésére az egyik legjobb módszer a garancia. A törvény amúgy is kötelez minden e-kereskedőt 8 napos visszavételi garanciára, miért ne élnénk hát vele, és fordítanánk ezt az előnyünkre? Sőt érdemes lehet ennél jóval több garanciát is vállalni, ezzel is kiemelkedhetnénk a többi hasonló webáruház sűrűjéből! 5. tipp: Kommunikáljuk hatékonyan az akciót!És végül egy "kozmetikai" tanács: ha már tényleg akciós egy termékünk, akkor abból hozzuk ki a maximumot. MINDIG kommmunikáljuk a következőket:
Az utóbbit érdemes lehet százalékos formában kommunikálni, ha nem túl kicsi ez a kedvezmény. Egyébként pedig az ár kommunikációja legyen hangsúlyos, használjunk ilyenkor nagyobb betűtípust, hagyjunk több üres területet körülötte, és mindig legyen az ár a kosárba rakás gomb fölött! |