|
Webáruházat indítani ma már sokkal könnyebb, mint 10-20 évvel ezelőtt. Míg korábban csak egyedi fejlesztés alapján lehetett létrehozni egy webshopot, addig mára már számos megoldás elérhető a piacon, így mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb webshop motort.
|
|
|
Webáruház keresőoptimalizálás minőségi követelményeiA keresőoptimalizálás (angolul SEO, azaz Search Engine Optimization) azt a tevékenységet jelenti, amikor a kulcsszavas keresők találati listáján elért helyezést kívánjuk javítani. A helyezés javításával növelhetjük a weboldalunkra látogatók számát. Exponenciálisan csökken a kattintások száma a helyezés növekedéséhez képest. A felhasználók viselkedési szokásait ismerjük: az emberek alig 10 százaléka nézi meg a második találati oldalt. 1000 keresésből összesen 45 kattintás jut a második oldalon szereplő weboldalakra.
|
|
|
Mi az a chargeback?
A chargeback, vagy más néven visszaterhelés az online vásárlás során kifizetett összeg visszaigénylését jelenti. Ez jellemzően akkor következik be, amikor az online vásárló nincs megelégedve a vásárlás eredményével.
|
|
|
Egy átlagos webáruházban 100 látogatóból csak 2 fog vásárolni – a maradék 98 pedig érdemi tevékenység nélkül távozik az oldalról. Többek között ez a kiábrándító statisztikai adat vezetett ahhoz, hogy Magyarországon is kezdenek egyre népszerűbbé válni a remarketing hirdetések.
A remarketing segítségével ugyanis releváns hirdetéseket jeleníthetünk meg azok számára, akik korábban már jártak a webáruházunkban – azzal a határozott céllal, hogy visszacsábítsuk őket weboldalunkra. Ma már az is lehetséges, hogy pontosan azokat termékeket mutassuk be a hirdetésben, amelyeket korábban a látogatók megtekintettek webáruházunkban.
A cikk rávilágít a remarketingben rejlő nagyszerű lehetőségekre, és olyan jól bevált módszereket mutat be, melyekkel minden webáruház hatékonyabbá teheti online hirdetéseit.
|
|
|
1
2
3
4
5
6
7
...35
Következő
|