Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

A webáruházban történő vásárlás manapság már elengedhetetlen része lett a mindennapi életünknek. Míg korábban volt időnk betérni egy üzletbe és válogatni a termékek közül, ez ma már a múlté, hiszen felgyorsultak a folyamatok, kevesebb idő áll rendelkezésünkre és kényelmesebb is pár kattintással az internetről megrendelni a keresett cipőt vagy ruhát. Ezért is fontos, hogy ne hanyagoljuk el a webáruházunk főoldalát, mert a látogató “ide tér be” hozzánk.

21 tipp a hatékony főoldalért

Hogyan maradjunk hatékonyak Facebookon?

Az elmúlt időszakban rengeteg változás történt a Facebook háza táján. Kezdve a Facebook Zeroval, aminek köszönhetően elindult az új News Feed algoritmus, majd a Cambridge Analytica-botrányt követő lépések is bevezetésre kerültek, és itt van még a GDPR-nak való megfeleltetés is.

Aktuális bejegyzésünkben bemutatjuk, hogy oldalkezelőként és hirdetőként hogyan boldoguljunk, hogyan maradjunk hatékonyak a Facebookon organikusan és fizetett módon egyaránt.

Mint webáruház tulajdonos bizonyára sokat gondolkodott az online hirdetések alkalmazásán. Ha eddig nem tette meg mert tartott attól, hogy nem fog megtérülni a befektetett költség, akkor jó hírünk van Önnek!

hogyan-koltson-egy-webshop-adwordsre-100000-forintot.png

Tapasztalatainkat összeszedtük és létrehoztunk egy olyan marketingstratégiát, amit bátran alkalmazhat, akár már 100.000 Ft-os büdzsével is! Természetesen, a következő instrukciók nem jelentenek minden webáruház számára egyenesen arányos növekedést. Mint minden stratégia, ez is függ a piactól, a terméktől és további körülményektől.

Gyakorlati útmutató a termékek hatékony bemutatásához

Az internetes értékesítés legfőbb előnye az, hogy megszűnnek a területi határok. (Pl.: egy békéscsabai webshop Németországban is értékesítheti a termékeit.) Viszont az előnyök mellett megjelennek a hátrányok is, melyek közül talán a legfontosabb, hogy a vevők nem tudják megtekinteni, megtapintani stb a kiválasztott terméket.

Ebben a bejegyzésben a termékbemutatás olyan területére kalauzolom el Önt, ahová még mások nem tették eddig.

Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?