|
Az e-kereskedelemben a karácsonyt megelőző ünnepi időszak kiemelten fontos, mivel ilyenkor az éves bevételének akár 40 százalékát is realizálhatja egy webáruház.
A statisztikák szerint ebben az időszakban rendkívüli mértékben megnő mind a látogatók száma, mind a vásárlási hajlandóság. Ráadásul a vevők átlagosan többet is költenek áruházunkban az év többi részéhez viszonyítva.
Így, aki nem készíti fel webáruházát az ünnepekre, az komoly bevételektől eshet el.
|
|
|
Webáruházat nyitni ma már bárki könnyen tud, de ez csak a sokadik lépés a sikeres online üzlet létrehozásában. Ezt biztosan megelőzi annak eldöntése, hogy mit is értékesítsünk majd a webáruházunkban.
Ez már önmagában is hosszas tervezést igényel, hiszen ezen áll vagy bukik a boltunk sorsa.
Lehet bármilyen jó a marketingünk vagy a webáruházunk, ha nem jó a termék és nincs rá kereslet, nem leszünk sikeresek.
Ha a már meglévő termékünknek szeretnénk webáruházat nyitni, akkor szerencsésebb helyzetben vagyunk. Ha most próbáljuk kitalálni, akkor már nehezebb a helyzet. Fontos, hogy alapos kutatást végezzünk és legyünk tisztában az aktuális trendekkel.
Most meg szeretnénk könnyíteni ezt a feladatot, kicsit kutakodtunk és összegyűjtöttük azokat a termékkategóriákat, amelyeket szerintünk érdemes lesz értékesíteni 2018-ban.
|
|
|
Íme 8 szempont,
amelyet mindig szem előtt kell tartanunk, mikor egy webáruházat tervezünk.
Ezek a jellemzők
elengedhetetlen feltételei lesznek egy olyan webáruháznak, amelyet immár
nyugodtan hívhatunk világklasszisnak.
|
|
|
A termékképek fontosságát nem győzzük hangsúlyozni cikkeinkben. Nem is csoda, hiszen egy webáruháznál a bizalom növelésének elengedhetetlen eszköze, hogy a termékekről minél több, és minél jobb minőségű képek álljanak a látogatók rendelkezésére.
Mivel a látogatók nem tudják a kezükbe venni a termékeket, és megtapogatni azokat, így a webáruház hiányosságát a minél nagyobb számban elérhető termékfotókkal orvosolhatjuk.
|
|
|
Előző
3
4
5
6
7
8
9
...35
Következő
|