Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

Cimke:

Konverzió növelés

"Még gondolkodnom kell rajta" - ez a mondat méltán nevezhető az értékesítők egyik rémének, és bizony a webáruházaknál is igen kritikus pont. Ha a vevő nincs eléggé meggyőzve, és úgy gondolja, hogy az ajánlat még úgyis érvényes lesz később is, akkor a "majd megveszem később" elvet követve gyakran hagyja ott a webáruházat. És mit gondolsz, az esetek hány százalékában jön vissza később?

mesterkepzo_nagy.gif

Ha a vevő nem érzi a nyomást, hogy márpedig itt és most döntenie kell, ha nincs ott a "fenyegetés", hogy ez az ajánlatod igenis elszalasztható, ha nem cselekszik gyorsan, akkor bizony vajmi kevés esélye van, hogy majd később valóban visszajön, és befejezi a vásárlást - ezért törekedned kell arra, hogy a vevő a "helyszínen" csapjon le az ajánlatodra! A következőkben mutatunk 8 módszert, amelyet a Te webáruházad is alkalmazhat a vevő sürgősség érzetének felkeltésére!
Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?