Lezárult a Nagy Webáruház Felmérés 2011
2011-ben is - lassan már mintegy hagyományt teremtve - megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2008 óta. A felmérésben idén segítségünkre volt az Árukereső.hu csapata is, akinek ezúton köszönjük a közreműködést. Velük együttműködve összesen 381 webáruház tulajdonosát sikerült elérnünk. A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart a hazai e-kereskedelem. Hogyan alakulnak a hazai trendek? Mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat? A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre esküsznek? Ez mind-mind olyan kérdés amely nem csak bennünket foglalkoztat. A kérdések egy része nyilvánvalóan azokat „izgatja” leginkább, akik még webáruház nyitása előtt állnak, más részük azonban egyértelműen azok számára fontos, akik már akár évek óta működtetik webáruházukat. Hiszen ki más lehet a leghatékonyabb húzóerő, mint maga a konkurencia!? Ha kíváncsi a felmérés eredményeire, az elemzést ide kattintva töltheti le ! Íme egy rövid összefoglaló, hogy mit is tudtunk meg a felmérésből:
Amennyiben véleménye van a felméréssel kapcsolatban kérjük ne habozzon, ossza meg velünk! |