Lezárult a Nagy Webáruház Felmérés 2013
Idén is folytattuk hagyományunkat, és megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2012-ben. Az idei felmérésünk rekord nagyságú részvételt eredményezett. A következtetéseket 490 hazai webáruház válasza alapján vontuk le. A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart 2013-ben a hazai e-kereskedelem. Hogyan alakulnak a hazai trendek? Mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat? A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek. Illetve hányan menedzselik napi szinten áruházukat, és azzal hány országban értékesítenek? Ez mind-mind olyan kérdés amely nem csak bennünket foglalkoztat. A kérdések egy része nyilvánvalóan azokat „izgatja” leginkább, akik még webáruház nyitása előtt állnak, más részük azonban egyértelműen azok számára fontos, akik már akár évek óta működtetik webáruházukat. Hiszen ki más lehet a leghatékonyabb húzóerő, mint maga a konkurencia!? Ha kíváncsi a felmérés eredményeire, az elemzést ide kattintva töltheti le ! Íme egy rövid összefoglaló, hogy mit is tudtunk meg a felmérésből:
Amennyiben véleménye van a felméréssel kapcsolatban kérjük ne habozzon, ossza meg velünk! |