Lezárult a Nagy Webáruház Felmérés 2016
Idén is folytattuk 2008-ban indított hagyományunkat, és megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2015-ben. Az idei felmérésünkben a következtetéseket 467 hazai webáruház válasza alapján vontuk le. A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart 2016-ban a hazai e-kereskedelem. Hogyan alakulnak a hazai trendek? Mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat? A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek? A következő infografika a felmérés legfontosabb eredményeit tartalmazza:
Ha kíváncsi a felmérés részletes eredményeire, úgy a szöveges értékelést is tartalmazó elemzést ide kattintva töltheti le! Íme egy rövid összefoglaló, hogy mit is tudtunk meg a felmérésből:
Amennyiben véleménye van a felméréssel kapcsolatban, kérjük ne habozzon, ossza meg velünk! A megosztásokért és Like-okért pedig nagyon hálásak leszünk!
|