Márciusban jön a második Ecommerce Expo
2017. március 30-án ismét megrendezzük Budapesten az Ecommerce Expo-t, mely Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye. A tavalyi rendezvény óriási sikerére való tekintettel és a rengeteg pozitív visszajelzés miatt, idén ismét befoglalja az e-kereskedelem színe java a Lurdy Konferencia és Rendezvényközpontot. Tény, hogy hiánypótló rendezvény az Ecommerce Expo. Bár külföldön évek óta divat a hasonló rendezvények szervezése, Magyarországon 2016 előtt nem volt rá példa. Az Ecommerce Expo egyik legnagyobb előnye, hogy minden célcsoportot lefed: egy nap alatt minden megtanulhatnak a webáruház indításról azok, akik még csak most tervezik, de azoknak is rengeteg újat tud nyújtani, akik évek óta üzemeltetnek webáruházat. A 2017-es rendezvény több mint 40 válogatott előadása között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő témakört a webáruház indítástól kezdve a marketingen és vevőszerzésen át, a konverzióoptimalizálásig és automatizálásig. Valamint a résztvevők kérdéseit szakértők válaszolják meg különböző témakörökben az erre a célra kialakított külön teremben. Az Ecommerce Expo nemcsak konferencia, hanem kiállítás is egyben. Idén 52 kiállítóval várjuk a résztvevőket. A kiállítók a hazai e-kereskedelem összes szegmensét lefedik, így a résztvevőknek bármilyen kérdése merül fel a webáruházukkal kapcsolatban, biztosan találnak egy partnert, aki megoldással szolgál a problémájukra. Ráadásul mindannyian egyedi ajánlattal készülnek csak és kizárólag az Expo résztvevőinek. Idén több mint 2000 résztvevővel számolunk az e-kereskedelem minden területéről, akikkel lehetősége lesz kapcsolatot építeni. Ez 2000 potenciális partnert jelent a résztvevők számára. A rendezvény részletes tematikáját és további tudnivalókat a képre kattintva vagy az alábbi weboldalon találja: www.ecomexpo.hu |