Tudta-e, hogy webáruháza azonos költséggel akár 150-200%-kal magasabb árbevételt is tudna produkálni?

A legtöbb webáruház közel sem használja ki a benne rejlő lehetőségeket, és tulajdonosaik nap mint nap rengeteg pénzt veszítenek velük! Pedig általában ott van a számtalan kiaknázatlan lehetőség az orruk előtt, csak nem veszik észre őket...

Szeretne Ön...

  • ...ugyanannyi pénzből háromszor annyi vevőt?
    Tudta, hogy ugyanazzal a webáruházzal, amit egy átlagos webfejlesztő
    céggel csináltat, akár 200%-kal magasabb forgalom is elérhető volna?
  • ...egy garantáltan hatékony webáruház szisztémát?
    Nem szeretne éveket "próbálkozni", helyette szeretné azonnal
    megszerezni a leghatékonyabb, garantáltan működő webáruház receptet?
  • ...piacvezető státuszt elérni a saját internetes piacán?
    A világ legsikeresebb webáruházai által alkalmazott módszereket
    szeretné követni, melyek még az amerikai piacon is
    piacvezetővé tették az alkalmazóikat?

Akkor a megoldás:

VEVŐMÁGNES WEBÁRUHÁZ
Az internetes értékesítés mesterfogásai

Egy tudáscsomag, mely képes megsokszorozni
internetes eladásai számát - függetlenül attól,
hogy milyen webáruház rendszert használ...


Mások mondták a Vevőmágnesről...

Nézze meg mit mond a tudáscsomagról Surányi Ferenc

(www.suranyihifi.hu, 2006-ban és 2007-ben is az Év Internetes kereskedője verseny döntőse)

Miért kihagyhatatlan ez a tudáscsomag egy webáruház tulajdonosnak?

  • Azonnal birtokába jut a teljes webáruház siker-szisztémának

    Megtanítom Önnek a Vevőközpontú webáruház szisztémát, melyet követve leendő webáruháza SOKSZOROS hatékonyságú lesz ahhoz képest, mint "átlagos" társai - függetlenül attól, hogy kivel csináltatja meg a webáruházát. Garantálom, hogy utána más szemmel fog nézni a webáruházakra!
  • Lépésről lépésre útmutatót kap a sikeres megvalósításhoz

    A "siker-anyagok" szokásával szakítva nem csak elméletben beszélünk a dolgokról, de az anyag több, mint háromnegyede a gyakorlati megvalósítással foglalkozik - lépésről lépésre segít elérni az Ön termékkörének és célpiacának leginkább megfelelő webáruházat!
  • Több, mint 300 gyakorlati példát kap webáruháza hatékonyabbá tételéhez

    Ha az áruháza már most is jól működik, akkor is számos szuper ötlettel találkozhat, melyeket nagy külföldi webáruházak sikeresen alkalmaztak már korábban!

Mások mondták a Vevőmágnesről...
Lukács János

"Talán az egyik legjobb befektetésem volt, mert két hét folyamatos munkával egy olyan vásárlóbarát áruházzá sikerült alakítanom az e-boltomat, amiben meg-másfélszereztem a vásárlók számát. Pedig még nem is értem az optimalizálás végére.

A 6 könyv mindegyikében körülbelül 3-4 olyan infó volt, melyek egyenként százezres értékűek. Ajánlom mindenkinek!"

Lukács János
www.vizipipavasarlas.hu


Mi a különbség egy átlagos és egy vevőmágnes webáruház között?

Átlagos webáruház

  • Csak a "kész" vevőknek ad el, akik a látogatók alig 1-2 százalékát teszik ki.

  • Alacsony konverziós ráta, magas egy vevőre jutó költség

  • Alacsony egy főre jutó átlagos vásárlási érték

  • Visszatérő vásárlók száma alacsony

Vevőmágnes webáruház

  • A lehetséges vásárlókhoz is szól, képes annak is eladni, aki nem direkt vásárlási céllal jött az oldalra.
  • Magas konverziós ráta, és alacsony egy vevőre jutó költség

  • Messze piaci átlag fölötti átlagos vásárlási érték

  • Rendkívül magas a visszatérő vásárlók aránya, aki itt vásárol, az utána nem megy máshová

Mások mondták a Vevőmágnesről...
Damjanovich Nebojsa

"A Vevőmágnes webáruházzal milliókat takaríthat meg. Szakmailag tökéletes anyag, hallgatóimnak és ügyfeleimnek egyaránt ajánlom kötelező olvasmányként!

Damjanovich Nebojsa, Senpai
www.damjanovich.hu

Mit garantálunk Önnek, HA MÁR VAN webáruháza?

  • Drasztikusan megnövelheti webáruháza árbevételét, illetve profitját, hiszen pontosan tudni fogja, mit és hogyan kell csinálnia ahhoz, hogy a webáruháza maximális hatékonyságú legyen.
  • Egyből észreveszi a webáruháza hibáit , és tudatosan, szakértő szemmel javíthatja ki azokat. Megértve a dolgok működését és a vevők gondolkodását, apróbb módosításokkal is sokkal nagyobb eredményeket érhet el, mint korábban bármikor remélte volna!
  • Gyakorlati, azonnal bevezethető technikák és ötletek százait lesheti el, és alkalmazhatja saját webáruházában, hogy az ne csak egy legyen a sok közül, de piacvezető lehessen a saját területén!

Mit garantálunk Önnek, HA MÉG NINCS webáruháza?

  • Leendő áruháza SOKSZOROS hatékonyságú lesz ahhoz képest, mint amilyen ezen anyag elolvasása nélkül lett volna, függetlenül attól, hogy kivel csináltatja meg az áruházát.
  • Töredék idő alatt megtérül az új áruház elkészítésébe beleölt pénz és idő, hiszen nem követi majd el azokat a hibákat, melyeket kezdő e-kereskedők szinte kivétel nélkül elkövetnek - ezáltal évek kemény munkáját spórolhatja meg magának! Megérti, hogy miért vásárolnak a vevők az áruházában, és az ő szemükkel lesz képes megtervezni annak minden egyes elemét - ezáltal igazi vevőmágnes webáruházat hozva létre!
  • Megismerheti a más webáruházaknál már bevált legsikeresebb megoldásokat, melyeket Ön így már kezdettől fogva alkalmazhat a fokozottabb eredmények érdekében!

Mások mondták a Vevőmágnesről...
Fodor László

"Komoly tudásanyagot kaptam a csomagban, mely valóban körüljárta egy nyereséges webáruház felépítésének kötelező lépcsőit. A tömör fogalmazás számomra nagy érték volt, mert mellébeszélés nélkül kaptam meg a hasznos tippeket, a sok gyakorlati példa pedig pláne értékessé tette az anyagot.

Marketingkommunikációs és direktmarketinges szakképzettségem ellenére olyan új gondolatokat kaptam, amit eddig tankönyvben nem láttam így rendszerezve.

Az anyag érdekessége számomra, hogy (a címe ellenére) egyáltalán nem csak webáruház-építőknek hasznos ez a tudás! Bármely üzleti célú honlap építéséhez új szemléletet ad a bizalomépítés, meggyőzés és weboldal-ergonómia témaköreiben."

Fodor László, ügyvezető
www.autoszalonok.hu

A tudáscsomag részletes tartalma

  • 1.Vevőközpontú webáruház-szisztéma

    A sikeres és hatékony webáruház üzemeltetésnek alapelvei.

    1. Vevőközpontú webáruház szisztéma
    • Az általunk ismert leghatékonyabb webáruház szisztéma, melyet követve kihozhatja webáruházából a maximumot! Teljes körű lépésről lépésre útmutató a webáruházunk hatékony, vevőközpontú megtervezéséhez, a célok meghatározásától kezdve a konkrét megvalósításig.
    • Megismerheti a különböző vevő-típusokat és megfelelő kezelésüket, megtudhatja miért a kudarc biztos módja az "átlag vevő"-ből kiindulni, miért szükséges eltérően kezelni az egyes vásárló-típusokat, továbbá milyen főbb vásárló-típusok léteznek egy webáruházban? Hogyan kell "lekezelni" ezeket a vásárló-típusokat, és milyen konkrét megoldások vannak az egyes vevő-típusok vásárlásra ösztönzésére?
    • Megmutatjuk milyen elemekből áll egy hatékony webáruház, hogyan járulnak ezek hozzá, hogy látogatóit a lehető legnagyobb arányban konvertálja át vásárlókká, és mi a célja az egyes oldalaknak?
    • Részletesen foglalkozunk a webáruház konverziós rátájával, és az ezt - pozitívan vagy negatívan - befolyásoló tényezőkkel, illetve megmutatjuk, hogy az egyes (környezeti, piaci, termékkört illető, stb.) tényezők általában milyen irányban befolyásolják a konverziós rátát.
  • 2.Design és használhatóság

    Hogyan járul hozzá egy hatékony design a nagyobb árbevételhez, avagy hogyan legyen
    a webáruház egyszerre professzionális és vevőbarát?

    Webáruház design
    • Megmutatjuk, hogy melyek egy jól működő webáruház kötelező szerkezeti elemei, és hogyan kell az egyes részeket hatékonyan kialakítani. Egy hatékony felépítés, és hozzá egy jó design még nem garancia a sikerre, de hiánya viszont annál inkább gátló tényezője lehet a sikernek.
    • Megismerheti, hogy milyen a jó webáruház design, hogyan érdemes azt kialakítani attól függően, hogy kinek, mit és mennyiért árulunk, illetve hogyan kell az egyes elemeket az oldalon úgy kialakítani, hogy a látogatókat rávegye az akcióra, azaz a kattintásra.
    • Továbbá megmutatjuk, hogy milyen a "vevőbarát" design, mitől lesz az oldal egyszerűen használható, kényelmes, könnyen tanulható, és hogyan érhetjük el, hogy a vevőben egy pozitív és maradandó vásárlói élmény maradjon az oldalunkkal kapcsolatosan.
    • Rengeteg gyakorlati példát mutatunk a hatékony grafikai kialakításra, hogyan néz ki egy hatékony fejléc, hogyan néz ki egy hatékony kosárba rakás gomb (vagy bármely konverziós elem), mire vigyázzunk a képek használatánál, milyen tipikus hibákat szoktak a magyar webáruházak elkövetni, stb.
  • 3.Választás-segítés

    Hogyan segítsük a vásárlót a számára optimális termék megtalálásában, és adjunk el
    akár több tízezer terméket is hatékonyan?

    Választás segítés, kategória oldalak
    • Minden sikeres webáruház egyik fő jellemzője a hatékony választás-segítés, idehaza pedig pontosan ezt szokták leginkább elhanyagolni. Ha ez a támogató, választás-segítő szerep jól van kialakítva, akkor 10 vagy 10000 termék közül éppoly könnyen tud a vásárló választani. A hatékony választás-segítés a siker egyik kulcsa!
    • Megmutatjuk a kategória-oldalak megfelelő kialakítását, a hatékony kategorizálás és szűrés titkait, illetve azt is, milyen információkat érdemes kommunikálni a kategória-oldalakon, és milyen egyéb eszközeink vannak a vevő támogatására, ezáltal az értékesítés növelésére. Beszélünk továbbá a keresők hatékony kialakításáról is, és megmutatjuk azokat az egyszerű módszereket, melyekkel bármilyen kereső pillanatok alatt sokkal hatékonyabbá tehető.
    • Bemutatjuk a főoldal hatékony kialakítását, mely az oldalunk egyik legfontosabb része. Megmutatjuk, hogyan indíthatjuk el a látogatót az oldalunkon, hogyan érjük el, hogy a velünk való első találkozás pozitív legyen, és megmutatjuk a leggyakoribb hibákat, melyeket a főoldal megtervezésekor elkövetnek!
  • 4.Meggyőzés

    Hogyan ébresszünk vásárlóinkban emésztő vágyat termékeink iránt, és vegyük rá őket
    az azonnali vásárlásra?

    Webáruház meggyőzés, termék oldalak
    • A meggyőző ajánlat és a hatékony "tálalás" gyakran fontosabb, mint maga a termék. Megmutatjuk hogyan "üssön nagyot" a termékeink bemutatása, hogyan ébresszünk vásárlóinkban vágyat a termékeink iránt, és vegyük rá őket az azonnali vásárlásra.
    • Megmutatjuk a meggyőzés titkait, hogyan lehet az egyes vásárló-típusokat a leghatékonyabban azonnali vásárlásra ösztönözni. Bemutatjuk, hogy milyen fajtái vannak a vásárlás-ösztönző módszereknek, és mindegyikre gyakorlati példát is mutatunk!
    • Megismerhetjük, hogyan kell kialakítani a webáruházunk termék-oldalait ahhoz, hogy az ajánlatunk igazán ellenállhatatlan legyen. Tudta, hogy azonos információk közlése mellett, jobb tálalással akár 200-300 százalékkal is javulhat a kosárba rakások aránya? Most megtudhatja, hogyan!
  • 5.Rendelési folyamat

    Miért veszíti el a legtöbb webáruház a vevők 60-70%-át az utolsó pillanatban, és
    hogyan kerülhetjük ezt el?

    Rendelési folyamat
    • A vevők kétharmada meggondolja magát az utolsó pillanatban, ezáltal harmadára csökkentve az árbevételünket. Hogyan lehetséges a professzionális kosár kialakítása, hogyan épül fel a hatékony checkout folyamat, és mit tehetünk annak érdekében, hogy csökkenjen a kosárelhagyások száma (amivel a legtöbb esetben szinte azonnal 50-100%-kal megnövelhető az árbevétel!).
    • A kosár hatékony kialakításával nem csak a kosárelhagyások csökkenthetőek drasztikusan, de az egy vásárlásra jutó tranzakciós érték is hatékonyan növelhető!
    • Megmutatjuk továbbá, hogyan legyünk "gondolatolvasók" a pénztár során, miként legyen ez a folyamat egyértelmű, egyszerű, és hogyan toljuk rajta végig a látogatókat a leghatékonyabban!
  • 6.Bizalomépítés és visszatérő vevők szerzése

    A hosszú távú sikeresség és az exponenciálisan növekvő árbevétel titkai

    Bizalom építés, visszatérő vevők szerzése
    • Hogyan oszlassuk el a bizalmatlanságot a vásárlókban egy webáruházban? A bizalomhiány az egyik leggyakoribb ok, ami miatt egy látogató végül nem vásárol. Rávilágítunk arra, hogy milyen kérdések merülhetnek fel a vevőkben, melyek elbizonytalaníthatják őket, és hogyan tudjuk ezeket az aggodalmakat még azelőtt eloszlatni, hogy megszülettek volna.
    • Megmutatjuk továbbá a visszatérő vásárlók szerzésének módszereit. Tudta, hogy az áruházak forgalmának átlagosan háromnegyede a visszatérő vásárlóktól származik? Ez azt jelenti, hogy akár az árbevétel háromnegyedétől is eleshetünk, ha kizárólag új vevők szerzésére koncentrálunk. Megmutatjuk a legsikeresebb módszereket, melyekkel igazán elégedett vevőket szerezhetünk a profitunk feladása nélkül, akik sose mennek át a konkurenshez, sőt boldogan terjesztik a jó hírünket!
    • Milyen szerepe van a vásárlói élménynek a visszatérő vásárlásokban, és milyen eszközök léteznek ennek a növelésére? Ha nem csak a legalacsonyabb árral akarunk operálni, akkor bizony a nálunk történő vásárlásnak élménynek kell lennie!


Mennyit ér ez a tudáscsomag?

  • Ha ezt a tudást személyes tanácsadás útján adnám át, az biztosan több napot venne igénybe, és ez a 30 000 Ft + ÁFA-s óradíjon legalább 480 000-720 000 Ft-ba kerülne.
  • Ha a webáruház megnövekedett hasznát nézzük, és havi szinten csupán 100.000 Ft-tal több profitot ér el a segítségével, akkor éves szinten 1 200 000 Ft-nyi többlet profitot érhet el vele. De ez könnyedén lehet ennél akár jóval több is.
  • Ha a belefektetett több ezer munkaórát (és a készítés során felhasznált rengeteg könyvet és infoterméket) vesszük alapul, akkor a csomag értéke több millió forint.

Tudta-e?

Tapasztalataink szerint a webáruház tulajdonosok 97 százaléka nem tudja, hogy miért működik vagy nem működik a webáruháza...

Ön mit gondol, mennyi pénzt buknak így el átlagosan, napi szinten, anélkül, hogy tudnának róla?

Mennyibe kerül ez most Önnek?

A Vevőmágnes webáruház - az internetes értékesítés mesterfogásai tudáscsomag ára mindössze:

Ezért az árért egynapos tanácsadást sem lehet venni egy átlagos tanácsadótól, és ha komolyan gondolja az internetes értékesítést, akkor ez a befektetés vélhetően hetek vagy akár napok alatt megtérül!


Miért adunk ilyen értékű anyagot ilyen áron?

Azért, mert nekünk is érdekünk, hogy minél többen ezen tudás birtokába jussanak.

Tapasztalataink szerint a képzett ügyfeleinkkel egyszerűbb az együttmuködés, gyorsabb a kommunikáció, kevesebb a félreértés (hiszen "egy nyelvet beszélünk").

De a fő ok, ami miatt javasoljuk az anyagot elolvasni ügyfeleinknek még a webáruház elindítása előtt, hogy így az elkészült webáruház is sokkal eredményesebb lesz, mint ezen tudás hiányában.

Mások mondták a Vevőmágnesről...
Klajkó Attila

"Már az első alkalommal izgatottan vettem kézbe az ízléses kiadványt. Kíváncsi voltam, hogy a majd egy éves megfeszített munkával elkészült webáruházam működtetéséhez kapok-e még bármi új információt! Legnagyobb meglepetésemre már az első részben rengeteg jó ötletet találtam, amivel növelhetem a látogatottságot és a konverziót.

Végre nem csak száraz elmélettel találkoztam! Az ezt követő témakörökben is könnyen érthető, átfogó képet kaptam a webmarketingről, mindezt jól értelmezhető képekkel és példákkal kiegészítve.

Most, hogy felismertem a saját szolgáltatási területem erősségeit, az itt leírt hasznos tudást mielőbb szeretném felhasználni. Tudom hogy tökéletes weboldal nem létezik, de most nagy lépést akarok tenni a 99 % felé! Köszönöm, hogy segítettél Csaba!"

Klajkó Attila
www.goldatti.hu

BÓNUSZOK a tudáscsomaghoz csak most!

A következő bónusz tanulmányok önmagukban is áttörést jelenthetnek az Ön üzletében, és most a csomag részeként megkaphatja őket!
  • 1.BÓNUSZ:Webáruház marketing útmutató

    1.bónusz - Webáruház marketing útmutató
    • Marketing nélkül a legjobb webáruház is olyan, mint egy sportkocsi benzin nélkül. Bemutatjuk azokat a marketing eszközöket, melyeket megfelelően alkalmazva a siker szinte garantált!
    • Ezen marketing eszközök webáruház-specifikus oldalát mutatjuk be: miért és hogyan érdemes őket alkalmazni webáruházunknál ahhoz, hogy a siker maximális legyen.
    • Plusz ezen felül mutatunk még számos olyan különleges, és szinte ismeretlen marketing eszközt, melyeket egy webáruház rendkívül hatékonyan tud alkalmazni, és igen jól alkalmazhatók az egyéb, hagyományos marketing eszközök mellett.
  • 2.BÓNUSZ:Kereskedők küzdőtere

    2.bónusz - Kereskedők küzdőtere
    • Mit csináljunk akkor, ha erős konkurenciával kell szembenéznünk? Megmutatjuk azokat a marketing-stratégiákat, melyeket igen hatékonyan tudnak alkalmazni a webáruházak a versenyből való kiemelkedésre.
    • Bemutatunk több stratégiai irányvonalat, hogy szerintünk milyen lehetőségeink vannak komoly piaci versenyben, avagy hogyan lehetünk piacvezetők árelőny nélkül, hogyan emelkedjünk ki a versenytársak közül anélkül, hogy feláldoznánk a profitunkat?
  • 3.BÓNUSZ:Nagy értékű vagy komplex termékek értékesítése

    3.bónusz - Nagy értékű vagy komplex termékek értékesítése
    • Mit tegyünk, ha a látogatónak hosszú meggyőzés szükséges? Bizony sok olyan termékkör van, melynél nem működik a hagyományos "kosaras" webáruház megoldás, vagy nem abban a formában, amit megszokhattunk. Ilyenkor sem kell elfelejteni az Internetet, csak éppen más módon kell értékesítenünk...
    • Megismertetjük, hogy milyen lehetőségeink vannak, ha nagy értékű, komplex, vagy bármilyen egyéb okból hosszú meggyőzést igénylő termékeket értékesítünk.
  • 4.BÓNUSZ:B2B webáruház útmutató

    4.bónusz - B2B webáruház útmutató
    • Számos "marketinges" megközelítés érvényét veszíti, ha nem a fogyasztóknak, hanem viszonteladóknak, vagy egyéb cégeknek árulunk, ezzel szemben jópár egyéb szempontnak érdemes megfelelnünk.
    • Mit csináljunk ilyenkor máshogy? Hová tolódik a hangsúly egy B2B áruházban, és a gyakorlatban ez milyen változásokkal jár együtt? Bemutatjuk a legjobb B2B áruházak tanulságait.
  • 5.BÓNUSZ:Különleges megoldások a világ legjobb áruházaitól

    5.bónusz - Különleges megoldások a világ legjobb áruházaitól
    • Különleges, gyakorlati példákat mutatunk be, melyeket korábban már sikeresen alkalmaztak a világ nagy webáruházai, de melyeket nem láthatunk túl sok áruházban, mondhatni igazi "ínyencségek".
    • Ebben a füzetben tehát olyan különleges ötleteket láthatunk, melyek már nem fértek bele a Vevőmágnes-be, de megtekintésre mindenképp érdemesek!

Mi mindent kap tehát ebben a csomagban?

  • A teljes tudásanyagot könnyen emészthető és olvasható füzetekbe pakolva, összesen több, mint 300 oldal gyakorlati információ.
    Teljes tudásangyag
  • CD mellékleteket, melyek a tudáscsomag könnyedebb elsajátítását teszik lehetővé, hiszen sokan vannak, akik hallás után könnyebben tanulnak, mint olvasva.
    CD melléklet
  • 5 bónusz tanulmányt, melyek mindegyike önállóan is értékes, és a jövőben csak külön lesznek kaphatóak.
    5 bónusz tanulmány
Mások mondták a Vevőmágnesről...
Almási Gergely

"SZÍVBŐL GRATULÁLOK HOZZÁ! Ez az anyag
aranyat ér egy webáruház tulajdonos számára,
szó szerint leírhatatlanul hasznos!!"

Almási Gergely
www.ledcenter.hu



Mi a garancia arra, hogy ez tényleg megéri az árát?

Mi a garancia arra, hogy használható ismereteket kap?
Ezen termékünkre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát
vállalunk!

Azaz, ha Ön nem elégedett a kapott tudással, akkor szó
nélkül visszafizetjük Önnek a teljes vételárat!
A garancia két éven keresztül érvényes, így bőven lesz
ideje Önnek kideríteni, hogy megérte-e termékünk az árát!

A rendelés menete

Fizetési mód:

A rendelést követően egy díjbekérőt fogunk küldeni Önnek, melyet átutalással kérünk teljesíteni. Átutaláskor kérjük, tüntesse fel a díjbekérő számla egyedi sorszámát, hiszen így tudjuk majd beazonosítani, hogy melyik rendelés ellenértéke érkezett meg. A számlát az összeg átutalását követően küldjük ki.

Hogyan kapom kézhez?

A szállítási költséget teljes egészében átvállaljuk. A csomagot futárszolgálat fogja Önnek házhoz vinni az átutalást követő 3 munkanapon belül.


Vevőmágnes webáruház csomag

Mások mondták a Vevőmágnesről...
Wolf Gábor

"Csaba, baromi jó termék került ki a kezed alól, gratulálok!
Tartalmában, formájában ez az egyik legszínvonalasabb itthoni infótermék,
amit valaha láttam!"

Wolf Gábor
www.MarketingCommando.hu


Mit veszít, ha ezt kihagyja?

  • A saját kárán lesz kénytelen megtanulni azt, amit mi sok év alatt tapasztaltunk meg több, mint 100 webáruház elkészítése során. Ez alatt a "tanulási idő" alatt pedig várhatóan igen sok pénztől fog elesni.
  • Az idő pénz, és ha az Ön versenytársai hamarabb jutnak hozzá ehhez az anyaghoz, azzal igen komoly előnyre tehetnek szert, míg Ön tapasztalatokat gyűjt... És kellemetlen dolog, amikor valaki mindig egy lépéssel előttünk jár.
  • Ha webáruháza rosszul teljesít, annak okai vannak. A Vevőmágnes webáruház-ból fényt deríthet ezekre, és minél hamarabb teszi ezt meg, annál kevesebb profittól esik el. Talán minden nap többet veszít most is, mint amibe ez a tudáscsomag kerül.
Kívánom, hogy az általunk összegyűjtött tapasztalatokat, tanácsokat sikeresen,
szakmai szemmel ültesse át saját webáruházába, amely ezáltal egy igazi
vevőfogó gépezetté alakul át. Nagy örömmel vennénk, ha tájékoztatna arról,
hogy milyen eredményeket sikerült elérnie a tudáscsomagunkban leírtak alkalmazásával!

Még egyszer, sikerekben gazdag webáruházat kívánok!

Üdvözlettel,

        Zajdó Csaba