Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

Mérni, mérni ... mindent mérni - vallják ezt nem csak a statisztikusok, hanem a marketingesek is. Mi pedig ha lehet, fogadjuk meg ezt a tanácsot, ugyanis az e-kereskedelem világában ez kulcsfontosságú.  

Valószínűleg nem kell nagyon fejtegetni, hogy a sikeres webáruház egyik kulcsa a hatékony online marketing, melynek meg van az az előnye a hagyományos marketing eszközökkel szemben, hogy minden mérhető benne. Ezzel az előnnyel pedig élnünk kell, ha „életben akarunk maradni".

borito.png

Soron következő, három részből álló cikksorozatunkkal szeretnénk némi segítséget adni a webáruház-tulajdonosoknak, hogy a miként igazodhatnak el a statisztikákban és hogyan nyerhetik ki a számunkra leghasznosabb információkat. Az ugyanis nagyon fontos, hogy ne csupán „szórjuk” a pénzt a marketingre, hanem jól átgondoltan csak azokra a dolgokra költsünk, amelyek hasznot is hoznak számunkra.

Rögtön az elején egy örömteli hír, szerencsére rengeteg statisztikai program lelhető fel az interneten. Nekünk csupán annyi a dolgunk, hogy kihasználjuk az általuk kínált lehetőségeket. Itt és most azonban nem szeretném mindegyiket bemutatni. Létezik ugyanis egy szolgáltatás, mely véleményem szerint minden igényt kielégít, ráadásul még ingyenes is. Ez a Google Analytics.

analytics_fooldal.png
A Google Analytics pár héttel ezelőtt bevezette a Prémium változatot, melynek legfőbb előnye az ingyenes változattal szemben a 24/7-es ügyfélszolgálat, a saját account menedzser, illetve a frissebb adatok.

 

Érdekességképpen egy idevágó adat a tavalyi Nagy Webáruház Felmérésünkből. A megkérdezett webáruház-tulajdonosok 91%-a használ valamilyen statisztikai programot, ráadásul a nagy többség az említett Analytics-ot. Ez nagyon jó arány, ám ettől függetlenül szeretnék átfogó képet adni a szolgáltatásról, így röviden szót ejtek a „telepítésről”. Illetve itt a cikksorozat első részében az alapbeállításokról.

Telepítés

Maga a szolgáltatás a következő helyen érhető el: https://www.google.com/analytics.

A telepítéshez első lépésként kattintsunk az „A Google Analytics elérése” gombra. Majd miután beléptünk Google fiókunk bejelentkezési adataival kattintsunk a „Sign up” feliratra. Itt csupán pár adatot kell megadnunk, majd miután elfogadtuk a felhasználási feltételeket máris az Analytics fiókunk beállításai között találjuk magunkat (optimális esetben a Követőkód fülön). Ezzel a pár kattintással pedig egy csapásra egy Analytics fiók büszke tulajdonosa lettünk.

A következő lépésben azonban már szükségünk lesz némi alap HTML ismeretre, ugyanis kaptunk egy egyedi követőkódot, melyet el kell helyeznünk webáruházunk forráskódjában. Annak érdekében pedig, hogy a kapott kódrészlet biztosan megjelenjen minden oldalbetöltődésnél célszerű azt a forrás [Head] részében elhelyezni.

kovetokod.png
Az itt bekeretezett követőkódot kell kimásolnunk és beillesztenünk webáruházunk forráskódjába úgy, hogy az minden oldalon megjelenjen.

Ha ezzel megvolnánk, úgy gyakorlatilag készen is vagyunk a telepítéssel. A biztonság kedvéért azért érdemes leellenőrizni, hogy mindent jól csináltunk-e. Ezt a legegyszerűbben úgy tudjuk megtenni (az Analytics valós idejű nyomkövetésének hála), ha az Analytics felső menüsorában (az új verzió esetén) átkattintunk a „Főoldal” fülre, majd ott a „Valós idejű (béta)” menüpontból kiválasztjuk az „Áttekintés”-t.


valos_ideju_kovetes.png

Ebben a részben ugyanis figyelemmel kísérhetjük azt, hogy éppen abban a percben amikor mi ezt a statisztikát nézzük hányan böngészik weboldalunkat. Így ha mi eközben egy másik böngészőben vagy a böngésző egy másik fülén kattintgatunk a weboldalunkon, illetve webáruházunkban, akkor annak 10-15 másodperces késéssel látszania kell ebben a menüpontban. Ha ez látszik, azaz megjelentünk a statisztikában akkor sikerrel jártunk és rátérhetünk a beállításokra.

Alapbeállítások

Annak érdekében, hogy minél több statisztikai adattal rendelkezzünk, van pár dolog amit egy webáruház esetén mindenképpen érdemes beállítani az Analyticsban. Ezek pontokba szedve a következők:

1) Fiókhozzáférés

Amennyiben többen is foglalkozunk a statisztikák elemzésével, vagy tegyük fel egy tanácsadó céggel dolgozunk együtt, rá leszünk kényszerülve, hogy fiókunkat másokkal is megosszuk.

Ezt a következőképpen tehetjük meg: Az "Adminisztrálás" menüponton belül a „Profilok -> Felhasználók” fülön adhatunk hozzá e-mail cím alapján felhasználókat.

Amit itt külön ki kell emelni az a „Szerep”. Ha Felhasználó státusszal adunk hozzá valakit a fiókunkhoz, akkor ő nem fér majd hozzá a beállításokhoz, csupán a jelentéseket tudja majd megtekinteni, míg az Adminisztrátor státusszal értelemszerűen teljes hozzáférést biztosíthatunk fiókunkhoz.

fiok_hozzaferes.png


Miután ezt megtettük lépjünk át a - szintén "Adminisztrátor" részben lévő - "Profilbeállítások" pontba, ahol egyidejűleg több fontos beállítást is elvégezhetünk:

2) E-kereskedelmi webhely

Webáruház lévén nagyon fontos beállítás az e-kereskedelmi adatok mérése. Ezt ugyanis alapesetben az Analytics sajnos nem fogja mérni, ezt külön manuálisan kell magunknak beállítanunk. Ehhez az „E-kereskedelmi beállítások” szekcióban lévő select mezőt kell átállítanunk arról, hogy „Nem e-kereskedelmi webhely” arra, hogy „Igen, egy e-kereskedelmi webhely”.

Ezzel máris rengeteg plusz információhoz jutunk vásárlásainkkal kapcsolatban.

3) Alapértelmezett oldal és pénznem beállítása

Ugyanitt egy pár mezővel fentebb még be tudunk állítani két hasznos dolgot. Az alapértelmezett oldalt abban az esetben érdemes beállítanunk, ha a főoldalunk elérhető valamilyen más, duplikált formában, például /index.php, /index.html, /home stb módon. Ha ezt nem adjuk meg, akkor az Analytics külön oldalként kezeli ezeket a változatokat, nekünk azonban az esetek többségében vélhetően erre nem lesz szükségünk, ezért érdemes ezt a mezőt kitöltenünk.

A másik hasznos beállítás pedig a pénznem beállítása, ahol a lehetséges változatok között szerencsére most már a Forint is megtalálható.

4) Webhelyről indított keresés beállításai

Amennyiben webáruházunkban használunk belső keresőt, érdemes statisztikát vezetünk arról, hogy mennyien használják ezt, illetve, hogy mire is keresnek a felhasználók. Az erre vonatkozó beállításokat szintén itt, a "Profilbeállítások" között tehetjük meg.

Első lépésben engedélyezünk kell a mérést, azaz be kell állítanunk azt, hogy az Analytics „Kövesse nyomon a webhelyről indított keresést”. Majd meg kell adnunk egy lekérdezési paramétert, melyet a legegyszerűbben úgy deríthetünk ki, ha használjuk a keresőnket. Egy-egy keresésnél ugyanis az URL-ből egyszerűen kideríthető, hogy milyen keresési paratmétert használ az adott weboldal a belső keresőnél. Csupán rá kell keresnünk valamire, majd megvizsgálnunk, hogy a keresési kifejezésük előtt mi szerepel az URL-ben.

Ilyen lehet például a következők valamelyike: "term,search,query,keyword”. Vagy mondjuk a Google keresőjét megvizsgálva szimplán csak a „q” betű.

 

profilbeallitasok.png
A Profilbállítások között érdemes elidőzni pár percet, ugyanis itt nagyon sok hasznos dolgot találunk

 

5) Összekapcsolás Google Adwords fiókkal

Abban az esetben ha használjuk a Google hirdetési rendszerét nagyon ajánlatos összekapcsolni a Google két szolgáltatását. Ezt a Google Adwords fiókunkban tehetjük meg, melybe belépve a felső menüsorból válasszuk az „Eszközök és elemzés” fület, majd ott kattintsunk a "Google Analytics" menüpontra.

 

adwords.png
A Google Adwods és az Analytics összekapcsolásával nem kell mindig a fiókok között váltanunk.

 

Itt válasszuk a „Már van Google Analytics-fiókom” lehetőséget, majd a legördülő menüből válasszuk ki a társítani kívánt fiókot. Amennyiben nem látjuk a kívánt Analytics fiókot, abban az esetben vegyük fel az Adwordsben használt e-mail címünket Adminisztrátor státusszal az Analytics fiókunk felhasználói közé.

Egy másik alternatívaként amennyiben nem boldogulunk, váltsunk át Analytics fiókunkra, ahol kattintsunk az "Adminisztrálás" gombra. Itt válasszuk ki azt a fiókunkat, mellyel össze szeretnénk kapcsolni Adwords fiókunkat. Majd válasszuk az „Adatforrások”, azon belül pedig az „Adwords” fület az összekapcsoláshoz.

 

adwords2.png

 

6) Összekapcsolás a Google Webmester Eszközökkel

A Webmester Eszközök szolgáltatása szintén nagyon hasznos segítségként szolgál az oldaltulajdonosok számára. Elsősorban keresőoptimalizálási szempontból. Az Analytics rendszerében ugyanis „csak” azokat a felhasználókat látjuk, akik az internetes kereső találati listájáról érkeztek webáruházunkba. Azoknak a számát azonban nem, akiknek a találati listáján megjelent oldalunk, ám nem kattintottak rá.

Az összekapcsolás után viszont már láthatóvá válik az az igen hasznos adat, hogy az egyes kulcsszavak vonatkozásában hányszor jelentünk meg a találati listán. Az összekapcsoláshoz természetesen rendelkeznünk kell egy Google Webmester Eszközök fiókkal, illetve ott hozzáférési jogot kell adnunk az Analyticsban használt e-mailcímünk számára.

 

webmester.png
Az összekapcsolást az Adminisztrálás -> Tualjdon beállításai részben valósíthatjuk meg.

 

Az előbbiekben felsorolt beállítások segítségével nagyon fontos és hasznos adatokkal egészíthetjük ki az amúgy is bőséges statisztikánkat. Ráadásul ezek többsége úgy gondolom, nem igényel több időt pár percnél. Éppen ezért nagyon tudom javasolni az alábbi beállítások elvégzését.

Plusz azért is ajánlom, mert cikksorozatunk későbbi részében azt is kifejtem majd, hogy miként lehet ezekből az adatokból a lehető legtöbb információt kinyerni.

Ha vannak ötleteid a fentieken kívül, netán kérdéseid vannak, vagy úgy érzed, tévedés van a cikkben, oszd meg velünk kommentben!

Ha szeretnél még jobban elmélyülni a webáruház analitika világában, akkor ajánlom az eCommerce Analytics: Definitive Guide angol nyelvű összefoglaló cikket.

#
Éva
Ezeket a lehetőségeket a fizetős Prémium változat nyújtja?
Kedves Éva!

Ezek a beállítások természetesen az ingyenes változatban is elérhetőek. A Prémium változat csupán kevés extra szolgáltatást kínál. Azokat csak érintőlegesen kívántam megemlíteni.

A teljes cikksorozat az ingyenes funkciókról, beállításokról illetve statisztikákról szól majd.
Nagyszerű cikk, várom a folytatást!
...bár - analfabéta lévén - még mindig nem tudom, hová illesszem be a kódot :) hol a forráskód?
Kedves Kriszti!

Köszönöm a dicsérő szavakat!

A kódbeillesztésh ez azt tudom javasolni, hogy fel kellene venni a weboldal készítő céggel / programozóval a kapcsolatot. Szerintem ő(k) fog tudni segíteni ebben amennyiben a beillesztés nagy gondot okoz.
Idézet - Szántai Tibor:
Kedves Kriszti!

Köszönöm a dicsérő szavakat!

A kódbeillesztésh ez azt tudom javasolni, hogy fel kellene venni a weboldal készítő céggel / programozóval a kapcsolatot. Szerintem ő(k) fog tudni segíteni ebben amennyiben a beillesztés nagy gondot okoz.

...hát igen :) én vagyok az oldalam készítője :) WP-ben próbálkozom létrehozni az oldalamat. Úgyhogy nekem kellene megoldani ezt valahogyan, ezért kérdetem, hogy hol keressem ezt a forráskódot. (a sablonban, a tárhelyen, az oldalak html-jében? )
Idézet - Kriszti:
Idézet - Szántai Tibor:
Kedves Kriszti!

Köszönöm a dicsérő szavakat!

A kódbeillesztésh ez azt tudom javasolni, hogy fel kellene venni a weboldal készítő céggel / programozóval a kapcsolatot. Szerintem ő(k) fog tudni segíteni ebben amennyiben a beillesztés nagy gondot okoz.

...hát igen :) én vagyok az oldalam készítője :) WP-ben próbálkozom létrehozni az oldalamat. Úgyhogy nekem kellene megoldani ezt valahogyan, ezért kérdetem, hogy hol keressem ezt a forráskódot. (a sablonban, a tárhelyen, az oldalak html-jében? )


Előfordulhat, hogy félreérthetően fogalmaztam, de a forráskód alatt én ugyanazt értem mint Te az oldal HTML-je alatt. Azaz a kódrészlet beillesztését a sablon html-jébe kellene beilleszteni. Azonban szerintem erre nem feltétlenül lesz szükséged, ugyanis legjobb tudomásom szerint (amennyire én a WP-t ismerem) már elég jó Analytics plugin-ok érhetőek a Wordpresshez.

Pl: wordpress.org/.../...

Így itt valószínűleg elegendő lesz csupán az UA-s azonosítót megadnod.
Remélem tudtam segíteni!
Köszönöm, így már kezd tisztulni... :)
@Kriszti,
WP-be mérőkód beszúrása:
Ismereteim szerint, úgy teheted meg, ha telepítesz olyan plugint, ami "befogadja" és megfelelő helyre illeszti a forráskódban. (ez a módja annak is, hogy mondjuk AdSense kódot illessz be, egyszerűen meg kell keresni a megfelelő plugint, bekonfigolni és beilleszteni a kódot)

Az eljárás:
Keresés/telepítés:
Adminisztrátori jogokkal bejelentkezel a WordPress blogodba, a [ DashBoard/Plugins/Add New ] elérési úton eljutsz az Install Plugins oldalra, ahonnan (itt tudsz gépedről, feltölteni is) itt találod, a keresőt oda csak beírod "analitycs", és megtalálod „mindazegy” plugint, máris tudod telepíteni.

Konfigurálás/Kód Beillesztés:
DashBoard/Settings/MetricLytics
A következő lépés a Web Token ID beillesztése, amit itt tudsz létrehozni... továbbiak gondolom menni fog... ;)

Az a szitu, hogy nálam eddig nem merült fel ez a probléma, tehát most csak rákerestem és telepítetem. Viszont nem regisztráltam, tehát nem ismerem a beillesztés illetve konfiguráció menetét.
Zárásképpen annyit, hogy én csak a WP statisztikáját használom (analitycs csak a weboldalaimon), itt látom, ki, honnan jött, hol járt nálam, és mennyi ideig tartózkodott. Továbbá látom az IPket, hogy milyen operációs rendszert használ, esetleg mobil eszközről jött... milyen, mennyi agent, és spider járt nálam.

A stat plugin telepítésének a menete itt is hasonló, mint fentebb vázoltam:

DashBoard/Plugins/Add New a keresőjébe beírod: stat
Csaknem 600 találat közül választhatsz, javaslom, próbálj ki többet (kezd a legtöbb csillagosokkal! ;), és azt használd, ami számodra a legtöbb infót adja. Én a StatPress -t használom, ha ezt írod a plugin keresőbe, akkor a legfelső.
Köszönöm a leírást, ez így már világos :) (...már értek minden harmadik szót )
De tényleg... már telepítettem is az analytics plugint. Egyenlőre elég bonyolultul néz ki, pedig biztos nem az... de majdcsak belejövök.
Mégegyszer köszi!


Idézet - Taubert István:
@Kriszti,
WP-be mérőkód beszúrása:
Ismereteim szerint, úgy teheted meg, ha telepítesz olyan plugint, ami "befogadja" és megfelelő helyre illeszti a forráskódban. (ez a módja annak is, hogy mondjuk AdSense kódot illessz be, egyszerűen meg kell keresni a megfelelő plugint, bekonfigolni és beilleszteni a kódot)

Az eljárás:
Keresés/telepítés:
Adminisztrátori jogokkal bejelentkezel a WordPress blogodba, a [ DashBoard/Plugins/Add New ] elérési úton eljutsz az Install Plugins oldalra, ahonnan (itt tudsz gépedről, feltölteni is) itt találod, a keresőt oda csak beírod "analitycs", és megtalálod „mindazegy” plugint, máris tudod telepíteni.

Konfigurálás/Kód Beillesztés:
DashBoard/Settings/MetricLytics
A következő lépés a Web Token ID beillesztése, amit itt tudsz létrehozni... továbbiak gondolom menni fog... ;)

Az a szitu, hogy nálam eddig nem merült fel ez a probléma, tehát most csak rákerestem és telepítetem. Viszont nem regisztráltam, tehát nem ismerem a beillesztés illetve konfiguráció menetét.
Zárásképpen annyit, hogy én csak a WP statisztikáját használom (analitycs csak a weboldalaimon), itt látom, ki, honnan jött, hol járt nálam, és mennyi ideig tartózkodott. Továbbá látom az IPket, hogy milyen operációs rendszert használ, esetleg mobil eszközről jött... milyen, mennyi agent, és spider járt nálam.

A stat plugin telepítésének a menete itt is hasonló, mint fentebb vázoltam:

DashBoard/Plugins/Add New a keresőjébe beírod: stat
Csaknem 600 találat közül választhatsz, javaslom, próbálj ki többet (kezd a legtöbb csillagosokkal! ;), és azt használd, ami számodra a legtöbb infót adja. Én a StatPress -t használom, ha ezt írod a plugin keresőbe, akkor a legfelső.
Na ha ezt a témát végigviszitek sok sok rajongót szereztek. Gondolok itt egy mélyremeno sorozatra az Analitycsrol
Idézet - Vígh Csaba:
Na ha ezt a témát végigviszitek sok sok rajongót szereztek. Gondolok itt egy mélyremeno sorozatra az Analitycsrol


Nos a terv márpedig ez! :) Igyekszünk hasznos információkkal szolgálni a továbbiakban is.
Idézet - Szántai Tibor:
Idézet - Vígh Csaba:
Na ha ezt a témát végigviszitek sok sok rajongót szereztek. Gondolok itt egy mélyremeno sorozatra az Analitycsrol


Nos a terv márpedig ez! :) Igyekszünk hasznos információkkal szolgálni a továbbiakban is.


Nagyon jó terv, remélem megvalósul! Sokan használják ezt a nagyszerű rendszert anélkül, hogy tudnák mit is kezdjenek az információval, adatokkal
Keresési beállításokhoz van kérdésem. A mi keresőnk ezt az URL-t adja az "ami" keresésre: bezchoroby.sk/.../...

Több paraméter elválasztásához használjon vesszőt (legfeljebb 5 paraméter): ezt ajánlja az Analytics! Tehát a mi esetünkben a helyesen beírt keresési paraméterek ezek? q,?q,result,katalo gsearch vagy csak egyszerűen q.
Előre is kösz!
Nagyon szépen köszönöm a leírást, sikerült mindent beállítani!
Magamat ki tudom zárni a számolásból valahol? Még fejlesztés alatt az oldal, szóval igen gyakran nézegetem, mi hogy néz ki...
Köszönöm az áttekintést, várjuk a folytatást!
Kedves Csaba!

Véleményem szerint szimplán a q paraméternek elégnek kell lennie. De ezt is ki lehet próbálni úgy, hogy beállítod a paramétert, rákeresel valamire a webáruházban, aztán 1 nap eltérésével megnézed, hogy a keresés megjelent-e a statisztikában.

Kedves Zsuzsa!
Igen erre is van lehetőség. A Szűrő beállításokkal ki lehet zárni IP cím alapján a látogatókat a statisztikából. Erről bővebben a sorozat második részben lesz majd szó.
Igazán szuper, megosztottam a blogomon is, illetve már a hírlevél sorozatomban is benne van.
egy kis offtopic - Töröld!

Javaslom, hogy a kommentek(komme ntelők neve) linkjei új ablakban nyíljanak meg
Kedves István!

Köszönjük a WordPress-el kapcsolatos információkat, a javaslatot, és a megosztást is!
Kedves Tibor,

Szóra sem érdemes, szívesen tettem… ez a hóbortom ;)
A másik meg, hogy nagyon lusta tudok, lenni ezért pl. itt és most kérdezni, fogok ahelyett, hogy próbálkoznék, hisz lehet csuklóból tudsz, válaszolni, vagy alternatívát mondani. A kérdésem egy példával próbálom megvilágítani.
Adott egy weboldal (FŐoldal), és több aloldal, és egyetlen feliratkozási oldal, a Főoldalon sok, cikk, aztán esetleg bannerhirdetés, illetve menüsor. Ezeknek a linkeknek egy része outsite, de most ezek nem lényegesek. Viszont az onsite linkekről azt szeretném tudni mennyire kelendőek. Amennyiben mindegyiknek külön fiókot hozok létre, a konfigurálása még OK, viszont amennyiben, bármilyen módosítást akarok, akkor azt következetesen mindegyiken meg kell tennem, hogy a változást torzulás nélkül lássam. Arról nem is beszélve, hogy nehezen átlátható és értelmezhető.
Arra gondoltam, hogy valamilyen szinten, követni tudnám az Internetes tulajdon csatornájával. Viszont oda – mivel lépcsőzetesen épül fel, mindig a következő oldal linkjét várja, tehát egy másik URL-t - mindig más elérés szükségeltetik. Az-az ötlet merült fel bennem, hogy megoldást jelenthet, egy „linkkurtító” tinyURL vagy hasonló, így ugyanaz a link marad, viszont lehet, hogy ezt „bélyegként” látom… Ez lenne a kérdés: LÁTOM?
[WordPressesek kedvéért elmondanám, hogy az ilyen linkbélyegzés remekül használható, és kinyerhető a statisztikából (ha nem akarsz analyticsel molyolni), csak tudnom kell melyik linket hol használtam. tinyurl.com –on például tudsz egyedi linket generálni, praktikusan mondjuk hirdetés helye, ill. egyéb azonosító. Ilyen linket helyezhetsz, apróhirdetésbe, weboldaladba… ]
Hogy miért vetődött fel a kérdés?
Azoktól, akik már ügyfeleim, feliratkozóim, meg tudom kérdezni, hogy mely téma érdekli, mi az, ami mélyebben, mi az, ami csak felszínesebben, de aki nem adja az e-mail címét sem bármely ok miatt, róla is szeretném tudni, melyik téma miatt kattintott tovább. (igaz, ha nálam jársz, sokkal egyszerűbben lejön… mint ahogy én itt elregéltem;))

Bocsi, hogy hosszúra sikerült, de ha nagyon offnak hat, töröld, elég, ha privát mailt dobsz, ha ismersz valami megoldást. Ha ez nem működőképes, még a „Speciális szegmensek esetleg a többcsatornás csoportok”-ra gondoltam… Szerinted?
Előre is THX ;)
Kedves István!

Sajnos, hogy őszinte legyek elsőre nem igazán, illetve csak részben értem a kérdésed.

Megtennéd, hogy írsz egy e-mailt nekem erre a címre?
szantaitibor@we bshopexperts.hu

Amint tudok igyekszek rá válaszolni!
Idézet - Szántai Tibor:
Kedves István!

Sajnos, hogy őszinte legyek elsőre nem igazán, illetve csak részben értem a kérdésed.

Megtennéd, hogy írsz egy e-mailt nekem erre a címre?
szantaitibor@we bshopexperts.hu

Amint tudok igyekszek rá válaszolni!


Köszönöm az ajánlatot, de úgy tűnik a Többcsatornás csatornák csatornacsoport okkal megoldható, és áttekinthető... Most csináltam meg, tehát napokon belül látom, hogy úgy működik e, mint tervezem. Ha nem hozza a várakozásaim, akkor faggatlak! ;)
JOOMLA-SOK FIGYELEM!

Ha valakinek Joomla oldala van, akkor teljesen hasonlóan kell eljárni, mint a fönt említett WordPress (WP) esetében!
Joomla oldalaknál is csak az UA-xxxxxxxx-y kódot kell beilleszteni a letöltött (modul) bővítménybe, a többit nem!
(Még mielőtt valaki hosszú órákat töltene el azzal, hogy hová is kell a teljes kódot beilleszteni, csakúgy mint én:)
Úgy látom, ha plugint teszek a wp-re, és ott adom meg az analytics id-t, akkor ugyan működik a mérés (universal kód), de nem tudom kiegészíteni (displayfeature s), hogy a demográfiai adatokat is láthassam. Erre mi lenne a megoldás? Illetve tudtok-e olyan bővítményt, amivel ilyen szinten megadhatom (pl. .js kód beillesztés), vagy kézileg kell a sablon head-jában?
Kérjük írd be a képen látható kódot
Biztonsági kód Új kódot kérek
Szeretnék e-mail értesítést kapni az új hozzászólásokról!
Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?