Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

Sok webáruház tulajdonos, mikor az email marketingről beszél, gyakran csak a rendszeresen küldött hírlevelekre gondol.

4 email típus, amire több figyelmet kellene fordítanunk

Pedig az email marketing témakörébe nemcsak ezek, de az úgynevezett tranzakciós emailek is ugyanúgy beletartoznak.

Hogyan használhatjuk a meglévő erőforrásainkat arra, hogy webáruházunk képes legyen kiszolgálni a különböző régiókból, országokból érkező látogatókat? Hogyan biztosítsuk, hogy a látogató a számára legrelevánsabb tartalmat kapja, így megnövelve a vásárlás esélyét?

Geotargetálás

A válasz a geotargetálás.

Cikkünkben az e-kereskedelem 10 olyan elemét mutatjuk be, amelyek nagyban segítik, hogy egy webáruház egyszerre legyen eladás- és vevőközpontú, egyszóval hatékony.

3 bevételnövelő trükk - 3 sikeres ruházati webáruháztól

Egy webáruházban a kategóriaoldal olyan, mint egy közlekedési csomópont. Az ide érkező látogatónak ugyanis számos választási lehetősége van, hogy merre menjen tovább. Ezért maximálisan törekednünk kell arra, hogy oldalunk segítse a látogatót a továbblépésben.

25 tipp a hatékony kategóriaoldalért

Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?