|
A termékajánló rendszerek mára már majd minden online webáruház alapkellékei, ami nem csoda, hiszen okosan használva hatalmas mértékben képesek növelni a bevételt és a konverziós arányokat, valamint a felhasználói élményre is számottevő pozitív hatással vannak.
Az alábbiakban megkísérlem összefoglalni, hogy milyen ajánlási technikák léteznek, illetve hogyan és milyen helyzetben használhatóak optimálisan.
|
|
|
Egy webáruház tulajdonosának napi/heti szinten kell olyan döntéseket meghoznia, amelyek hatással lehetnek webáruháza hosszútávú jövőjére. Az ilyen döntéseknél azt tanácsoljuk, hogy próbáljunk meg inkább az adatokra támaszkodni, és elkerülni a megérzéseket.
Adatokból viszont egy átlagos webshopnál is rengeteg van, ezért nem mindegy, mit is vizsgálunk meg egy-egy ilyen döntés meghozatalakor. Sokan talán ezért is ódzkodnak a Google ingyenes analitikai szoftverének használatától, a Google Analytics-től, mert első ránézésre a rengeteg nézet és menüpont kissé ijesztő lehet. Pedig ha jobban megismerjük, máris egy rakás hasznos tippel szolgál nekünk, hogyan javíthatunk webáruházunk hatékonyságán.
Cikkünkkel szeretnénk megmutatni 10 hasznos, Analytics-ből kinyerhető kulcsadatot (úgynevezett KPI-t), amelyeket szerintünk egy webáruház tulajdonosnak érdemes megvizsgálnia napi, heti, havi szinten.
|
|
|
Cikkünk első részében már összefoglaltunk négy olyan előadást, amelyek a március végén
megrendezett első magyar Ecommerce Expo-n hangzottak el. Ez volt az első olyan KKV esemény, ahol az e-kereskedelmi piac
összes szereplője képviseltette magát, mindezt ráadásul az ilyen rendezvényeken
megszokott nagyobb résztvevői létszám mellett.
A visszajelzések alapján bátran kijelenthetjük, hogy
rengeteg magas színvonalú és hasznos előadás hangzott el aznap. Kétrészes cikkünkben szeretnénk egy tömör összefoglalót nyújtani a
legérdekesebb előadásokról. Most jöjjön négy másik előadás összefoglalója.
|
|
|
Március végén került megrendezésre az első hazai Ecommerce Expo, amely hiánypótló rendezvénynek számított. Ugyanis ez volt az első olyan KKV esemény, ahol az e-kereskedelmi piac összes szereplője képviseltette magát, mindezt ráadásul az ilyen rendezvényeken megszokottnál nagyobb résztvevői létszám mellett.
A visszajelzések alapján bátran kijelenthetjük, hogy rengeteg magas színvonalú és hasznos előadás hangzott el aznap. Kétrészes cikkünkben ezekből szemezgetünk, és szeretnénk egy tömör összefoglalót nyújtani a legérdekesebb előadásokról.
|
|
|
Előző
1...
6
7
8
9
10
11
12
...35
Következő
|