Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

A legáltalánosabb cél, hogy minél többet eladj. Ez nem is baj. A gond akkor kezdődik, mikor ezt túl jól csinálod és a beszerzési oldalon ezt nem tudod minden esetben megfelelően követni. Amikor elfogy egy termék a raktárból, mégis mi történjen a webshopban? A valóságban sem jó dolog üres polcokkal kinyitni reggel az üzletet.

urespolc_2.gif

Egyik alapvető kérdés, hogy továbbra is rendelhető legyen-e a termék? A kereskedőkben ilyenkor mindig kettős "háború" dúl: vegyem-e le az adott terméket a "polcról", őszintén jelezve, hogy nincs raktáron, avagy hagyjam-e őket továbbra is rendelni - extra hosszú határidőkkel - és akkor úgy hátha rendelnek az ilyen termékekből is, a mohóság nagy úr. Ennek a módszernek vannak azonban igen komoly hátrányai is: ha továbbra is úgy teszel, mintha a termék elérhető lenne, rengeteg fejfájást okozol Magadnak.

Törődnöd kell azzal, hogy mi történjen az olyan rendelésekkel, melyek tartalmaznak elérhető és nem elérhető termékeket egyaránt. Ezeket a rendeléseket meg kell bontanod, tájékoztatnod kell a vásárlót, aki aztán lehet, hogy már nem is kéri az elérhető termékeket sem. Ráadásul, ha külön szállítasz, meg kell bontanod a számlát is… Éppen ezért jópáran választják azt a megoldást, hogy mégsem teszik rendelhetővé a termékeket ilyenkor - de mit lehet ilyenkor tenni, hogy mégis "kihozzunk valamit" a dolgokból, és ne veszítsük el teljesen ezen látogatókat?

"Még gondolkodnom kell rajta" - ez a mondat méltán nevezhető az értékesítők egyik rémének, és bizony a webáruházaknál is igen kritikus pont. Ha a vevő nincs eléggé meggyőzve, és úgy gondolja, hogy az ajánlat még úgyis érvényes lesz később is, akkor a "majd megveszem később" elvet követve gyakran hagyja ott a webáruházat. És mit gondolsz, az esetek hány százalékában jön vissza később?

mesterkepzo_nagy.gif

Ha a vevő nem érzi a nyomást, hogy márpedig itt és most döntenie kell, ha nincs ott a "fenyegetés", hogy ez az ajánlatod igenis elszalasztható, ha nem cselekszik gyorsan, akkor bizony vajmi kevés esélye van, hogy majd később valóban visszajön, és befejezi a vásárlást - ezért törekedned kell arra, hogy a vevő a "helyszínen" csapjon le az ajánlatodra! A következőkben mutatunk 8 módszert, amelyet a Te webáruházad is alkalmazhat a vevő sürgősség érzetének felkeltésére!
Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?