|
Következő blogbejegyzésünkben egy olyan webáruházat mutatunk be, amely még csak 3 éves múltra tekinthet vissza, de máris az online piacok élvonalába tört, többek között innovatív és környezetbarát termékeinek köszönhetően.
A következőkben a többszörös díjnyertes Zöldpolc Ökoáruház tulajdonosa osztja meg tapasztalatait az olvasókkal.
|
|
|
Az idei év végén egy új sorozattal jelentkezünk a blogban, melynek keretein belül időről időre bemutatjuk pár ügyfelünk sikertörténetét.
Mostani cikkünkben a LovasPlaza.hu felfelé ívelő történetét
mutatjuk be, mely működését 2009 augusztusában kezdte meg. Az áruházban több,
mint 4000 ló- és lovas felszerelés közül tudnak választani e sport
szerelmesei.
|
|
|
A csapatépítés
igazából nem külső tréningeken végzett fárasztó testgyakorlatokat és csoportos
játékokat jelent, hanem minden olyan tevékenységet, amivel egy vezető
beosztottai teljesítményét növelheti. Meglepő módon ezek jó része első látásra
személyzeti feladatnak tűnik, még egy webáruháznál is.
Soron következő bejegyzésünket Kelkó Tamásnak köszönhetjük, aki kis- és középvállalkozások személyzeti és szervezeti átvilágításával, fejvadászattal foglalkozik, illetve emellett rendszeresen tart előadásokat és tréningeket HR témában.
|
|
|
Soron következő blogbejegyzésünk elkészítésében az Online Marketing Akadémia volt segítségünkre. Szerettük volna ha ők is összeszedik azokat a legfontosabb marketing eszközöket, melyek szerintük kihagyhatatlan elemét kell, hogy képezzék egy webáruház marketing tevékenységének.
Az alapítók, Fehér Márton és Gombos Zsolt örömmel vették felkérésünket, s összegyűjtöttek 6 nélkülözhetetlen marketing eszközt. Ráadásul mindezt egy történettel színesítve:
|
|
|
Előző
1...
21
22
23
24
25
26
27
...35
Következő
|