|
Mérni, mérni ... mindent mérni -
vallják ezt nem csak a statisztikusok, hanem a marketingesek is. Mi pedig ha lehet,
fogadjuk meg ezt a tanácsot, ugyanis az e-kereskedelem világában ez
kulcsfontosságú.
Folytatván korábban megkezdett Google Analytics-ról szóló cikksorozatunkat ezúttal már kicsit komolyabb vizekre evezünk. Az első részben átvettük a Google Analytics telepítését és néhány alapvető beállítást. Most néhány haladóbb beállítás következik:
|
|
|
Egyre többet hallani mostanában a konverzióoptimalizálásról, amely
minden típusú weboldalon alkalmazható, de különösen fontos a konverziós
arány követése és javítása a webshopoknál, ahol minden százaléknyi javulás
közvetlen hatással van a bevételekre. Rengeteg cikk jelent már meg a
témában, és elmondható, hogy nincs olyan univerzális orvosság, ami minden
webáruháznál működik.
Most mégis összegyűjtöttünk 10 tippet, amelyet
megfogadva elindulhat a konverzióoptimalizálás rögös útján.
|
|
|
Lassan már egy hónap telt el azóta, hogy Manchesterben jártunk az E-commerce Expon, ahol arra kerestük a választ, hogy merre tart az e-kereskedelem, és milyen trendek várhatóak nálunk egy pár
év múlva? Az expo tanulságait és a meghallgatott
előadások összefoglalóit többrészes cikksorozatban tárjuk az olvasók
elé, mivel az élményanyag töménysége szétfeszíti egy bejegyzés kereteit.
Reméljük, hasznos és tanulságos olvasmány lesz.
A beszámolónk utolsó részében a multi-channel értékesítésről, a mobil fizetésről és a webáruházaknál használt belső keresőkről szóló előadásokat foglaljuk össze.
|
|
|
Bő két héttel ezelőtt volt szerencsénk részt venni a Manchesterben megrendezésre kerülő E-commerce Expon, melynek fő témája az volt, hogy merre tart az e-kereskedelem, és milyen trendek várhatóak egy pár
év múlva?
Hazatérve úgy gondoltuk, hogy az Expo tanulságait és a meghallgatott
előadások összefoglalóit egy több részből álló cikksorozatban tárjuk az olvasók
elé, mivel az élményanyag töménysége szétfeszíti egy bejegyzés kereteit.
A soron következő második részben a direkt marketinghez kapcsolódó szegmentálási stratégiákról, innovatív fizetési megoldásokról és egy igazi e-kereskedelmi sikertörténetről számolunk be.
|
|
|
Előző
1...
22
23
24
25
26
27
28
...35
Következő
|