Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

Mérni, mérni ... mindent mérni - vallják ezt nem csak a statisztikusok, hanem a marketingesek is. Mi pedig ha lehet, fogadjuk meg ezt a tanácsot, ugyanis az e-kereskedelem világában ez kulcsfontosságú.  

borito.png

Folytatván korábban megkezdett Google Analytics-ról szóló cikksorozatunkat ezúttal már kicsit komolyabb vizekre evezünk. Az első részben átvettük a Google Analytics telepítését és néhány alapvető beállítást. Most néhány haladóbb beállítás következik:

Egyre többet hallani mostanában a konverzióoptimalizálásról, amely minden típusú weboldalon alkalmazható, de különösen fontos a konverziós arány követése és javítása a webshopoknál, ahol minden százaléknyi javulás közvetlen hatással van a bevételekre. Rengeteg cikk jelent már meg a témában, és elmondható, hogy nincs olyan univerzális orvosság, ami minden webáruháznál működik.

10_konverzionovelo_tanacs.jpg

Most mégis összegyűjtöttünk 10 tippet, amelyet megfogadva elindulhat a konverzióoptimalizálás rögös útján.

Lassan már egy hónap telt el azóta, hogy Manchesterben jártunk az E-commerce Expon, ahol arra kerestük a választ, hogy merre tart az e-kereskedelem, és milyen trendek várhatóak nálunk egy pár év múlva? Az expo tanulságait és a meghallgatott előadások összefoglalóit többrészes cikksorozatban tárjuk az olvasók elé, mivel az élményanyag töménysége szétfeszíti egy bejegyzés kereteit. Reméljük, hasznos és tanulságos olvasmány lesz.

manchester ecommerce expo

A beszámolónk utolsó részében a multi-channel értékesítésről, a mobil fizetésről és a webáruházaknál használt belső keresőkről szóló előadásokat foglaljuk össze. 

Bő két héttel ezelőtt volt szerencsénk részt venni a Manchesterben megrendezésre kerülő E-commerce Expon, melynek fő témája az volt, hogy merre tart az e-kereskedelem, és milyen trendek várhatóak egy pár év múlva?

Hazatérve úgy gondoltuk, hogy az Expo tanulságait és a meghallgatott előadások összefoglalóit egy több részből álló cikksorozatban tárjuk az olvasók elé, mivel az élményanyag töménysége szétfeszíti egy bejegyzés kereteit.

manchester ecommerce expo

A soron következő második részben a direkt marketinghez kapcsolódó szegmentálási stratégiákról, innovatív fizetési megoldásokról és egy igazi e-kereskedelmi sikertörténetről számolunk be.

Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?