Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

Az idei, immáron kilencedik Elektronikus Kereskedelem Konferencia előtt arra kaptam felkérést a szervezőktől, hogy foglaljam össze azokat a jogi kockázatokat, melyekkel számolnia kell egy webáruháznak, amikor döntést hoz afelől, hogy melyik jogi területen kezd először rendet rakni: előbb egy adatvédelmi auditot rendel, az általános szerződési feltételeket teszi rendbe, vagy épp esetleg az online marketing kampány jogi hátterét vizsgáltatja meg szakértővel.

jogi_kockazatok.jpg

Az előadásban nemcsak felsoroltam a webáruházakra leselkedő jogi kockázatokat, hanem igyekeztem azokat számszerűsíteni a döntéshozó számára oly módon, hogy a pénzügyi fenyegetettség mértéke mellett a szankció bekövetkezési valószínűségét is felbecsültem.

Merre tart az e-kereskedelem, és milyen trendek várhatóak nálunk egy pár év múlva? - erre a kérdésre kerestük a választ a május 30-án megrendezett Manchesteri Expon. Az expo tanulságait és a meghallgatott előadások összefoglalóit többrészes cikksorozatban tárjuk az olvasók elé, mivel az élményanyag töménysége szétfeszíti egy bejegyzés kereteit. Reméljük, hasznos és tanulságos olvasmány lesz.

manchester ecommerce expo

Ez az expo tulajdonképpen 2 in 1 esemény volt két fő témával: e-kereskedelem és "integrated marketing". Ez utóbbi alapvetően az alkalmazott (főleg online) marketing eszközök hatékonyságnöveléséről szólt főleg B2B szereplőknek szólt, de rengeteg hasznos ötlettel szolgált e-kereskedőknek is. Elsősorban ezeket az ötleteket igyekszünk a továbbiakban megosztani.

Ki mondta, hogy egy webshop-ot csak a weben lehet reklámozni?! Szellemes módszerek, hogy kiterjeszd a birodalmad határaid...

7 webshop reklám

Nem akarsz túl sokat költeni marketingre, de az eredményekre szükséged van? Akkor ez a cikk Neked szól. A jó hír, hogy a pénz sok esetben pótolható szellemességgel és kreativitással. A következő 7 stratégiában a kreativitás nagy részét már elvégeztük helyetted - úgyhogy jó időtöltést és sok profitot kívánok az alábbi csokorhoz!

Mérni, mérni ... mindent mérni - vallják ezt nem csak a statisztikusok, hanem a marketingesek is. Mi pedig ha lehet, fogadjuk meg ezt a tanácsot, ugyanis az e-kereskedelem világában ez kulcsfontosságú.  

Valószínűleg nem kell nagyon fejtegetni, hogy a sikeres webáruház egyik kulcsa a hatékony online marketing, melynek meg van az az előnye a hagyományos marketing eszközökkel szemben, hogy minden mérhető benne. Ezzel az előnnyel pedig élnünk kell, ha „életben akarunk maradni".

borito.png

Soron következő, három részből álló cikksorozatunkkal szeretnénk némi segítséget adni a webáruház-tulajdonosoknak, hogy a miként igazodhatnak el a statisztikákban és hogyan nyerhetik ki a számunkra leghasznosabb információkat. Az ugyanis nagyon fontos, hogy ne csupán „szórjuk” a pénzt a marketingre, hanem jól átgondoltan csak azokra a dolgokra költsünk, amelyek hasznot is hoznak számunkra.

Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?