|
Az idei, immáron kilencedik Elektronikus Kereskedelem Konferencia előtt arra kaptam felkérést a szervezőktől, hogy foglaljam össze azokat a jogi kockázatokat, melyekkel számolnia kell egy webáruháznak, amikor döntést hoz afelől, hogy melyik jogi területen kezd először rendet rakni: előbb egy adatvédelmi auditot rendel, az általános szerződési feltételeket teszi rendbe, vagy épp esetleg az online marketing kampány jogi hátterét vizsgáltatja meg szakértővel.
Az előadásban nemcsak felsoroltam a webáruházakra leselkedő jogi kockázatokat, hanem igyekeztem azokat számszerűsíteni a döntéshozó számára oly módon, hogy a pénzügyi fenyegetettség mértéke mellett a szankció bekövetkezési valószínűségét is felbecsültem.
|
|
|
Merre tart az e-kereskedelem, és milyen trendek várhatóak nálunk egy pár év múlva? - erre a kérdésre kerestük a választ a május 30-án megrendezett Manchesteri Expon. Az expo tanulságait és a meghallgatott előadások összefoglalóit többrészes cikksorozatban tárjuk az olvasók elé, mivel az élményanyag töménysége szétfeszíti egy bejegyzés kereteit. Reméljük, hasznos és tanulságos olvasmány lesz.
Ez az expo tulajdonképpen 2 in 1 esemény volt két fő témával: e-kereskedelem és "integrated marketing". Ez utóbbi alapvetően az alkalmazott (főleg online) marketing eszközök hatékonyságnöveléséről szólt főleg B2B szereplőknek szólt, de rengeteg hasznos ötlettel szolgált e-kereskedőknek is. Elsősorban ezeket az ötleteket igyekszünk a továbbiakban megosztani.
|
|
|
Ki mondta, hogy egy webshop-ot csak a weben lehet reklámozni?! Szellemes módszerek, hogy kiterjeszd a birodalmad határaid...
Nem akarsz túl sokat költeni marketingre, de az eredményekre szükséged
van? Akkor ez a cikk Neked szól. A jó hír, hogy a pénz sok esetben
pótolható szellemességgel és kreativitással. A következő 7 stratégiában a
kreativitás nagy részét már elvégeztük helyetted - úgyhogy jó
időtöltést és sok profitot kívánok az alábbi csokorhoz!
|
|
|
Mérni, mérni ... mindent mérni -
vallják ezt nem csak a statisztikusok, hanem a marketingesek is. Mi pedig ha lehet,
fogadjuk meg ezt a tanácsot, ugyanis az e-kereskedelem világában ez
kulcsfontosságú.
Valószínűleg nem kell
nagyon fejtegetni, hogy a sikeres webáruház egyik kulcsa a hatékony online
marketing, melynek meg van az az előnye a hagyományos marketing eszközökkel
szemben, hogy minden mérhető benne. Ezzel az előnnyel pedig élnünk kell, ha
„életben akarunk maradni".
Soron következő, három részből álló cikksorozatunkkal szeretnénk némi segítséget adni a webáruház-tulajdonosoknak, hogy a miként igazodhatnak el a statisztikákban és hogyan nyerhetik ki a számunkra leghasznosabb információkat. Az ugyanis nagyon fontos, hogy ne csupán „szórjuk” a pénzt a marketingre, hanem jól átgondoltan csak azokra a dolgokra költsünk, amelyek hasznot is hoznak számunkra.
|
|
|
Előző
1...
23
24
25
26
27
28
29
...35
Következő
|