Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

termekkepek_1.png

- Mitől lesz jó egy termékkép?
- Szerintem az a jó termékkép, amely segíti a vevőt a vásárlásban.

Minden terméknek van egy története. Ez a történet az, amelyet a vevő valójában megvesz. Nem az ajándék fotónyomtatót, a 3G-t, vagy a beépített öt megapixeles kamerát, hanem azt, hogy bárhol könnyedén el tud készíteni egy fényképet, amelyet azonnal feltölthet az internetre, vagy otthon kinyomtathatja és megmutathatja a családjának. A végső ok mindig a sztori.
A sztorit pedig el kell mesélni, és egy kép többet mond ezer szónál.
Webkettőpontnullás? Minimál? Grándzs? A dizájn, mint olyan, elég szubjektív: nem tetszhet mindenkinek ugyanaz. A látványvilág egyaránt lehet taszító, vagy vonzó, és éppen annyira meghatározó egy áruház esetében, mint az, hogy ne legyenek fotó nélküli termékek. Ha ezen alapvető gondolat mentén indulunk el, akkor könnyen beláthatjuk, hogy egy jól átgondolt és felépített design nagy segítségünkre lehet az eladás során. De mitől lesz jó egy e-commerce látványvilág?

banner_aruhazdesignok_1.png

Rengeteg dolog függvénye, kezdve a termékkör nagyságától, a célcsoporton át magáig akár az adott termékig; nagyjából mindent figyelembe kell venni… méghozzá jó alaposan.
Hányszor volt már, hogy azért nem vettél meg valamit, mert nem bíztál valamiben? Vagy végül a drágább helyről / a drágább terméket vásároltad meg, mert (akár tudat alatt is) azt kevésbé tartottad kockázatosnak? Képesek vagyunk sokkal több pénzt is kiadni valamiért, ha az megbízható – ezzel gyakorlatilag a „nyugalmunkat” vásároljuk meg és a lehetséges kockázatokat csökkentjük. A webáruházaknál a bizalom kérdése különösen nagy jelentőségű, hiszen itt még csak nem is látjuk az eladót, nem tudjuk megfogni a termékeket, és a webáruház minősége és tartalma alapján vagyunk kénytelenek megítélni az eladót.

banner_bizalomepites_4.jpg

A következőkben 8 olyan egyszerű módszert mutatunk be, amivel rendkívüli mértékben megnövelhetjük vevőinkben a bizalmat, és amit mégis oly kevés webáruház használ – legyen a Te áruházad a kivétel!
Az egyik leginkább "alulértékelt", mellőzött rész egy webáruház tervezésekor maga a fizetési folyamat, pedig gyakran itt rejlik a legtöbb kihasználatlan lehetőség. Hogy miért? A válasz egyszerű, itt költik el pénzüket vásárlóink, itt történik az egyik legfontosabb e-kereskedelmi kulcsfolyamat: a konverzió. És itt szokták az utolsó pillanatban a legtöbben meggondolni magukat, és otthagyni az áruházat megpakolt kosarakkal...

urespolc_2.gif

A cikk további részében a webáruház fizetési folyamatára a checkout szóval hivatkozom, mely alatt benne értek mindent, amin egy vásárló a kosártól egészen a thankyou (köszönő) oldalig végigmegy. És megvizsgáljuk azt a 9 hasznos módszert, amivel hatékonyabbá tehető ez a checkout folyamat, és amivel csökkenthetjük a magukat utolsó pillanatban meggondoló vásárlók számát.
Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?