|
A felhasználói élmény (angolul User Experience, röviden UX)
az utóbbi évek egyik meghatározó irányzata lett a webshopok tervezése során.
A
cél az, hogy olyan webshopokat alkossunk, amelyek funkciójukban és tartalmukban
a látogató elégedettségét növelik, ezáltal pozitív élményt és nagyfokú
elköteleződést kiépítve.
|
|
|
Az internet térhódításának köszönhetően, az elmúlt évtizedekben
kialakult egy olyan vásárlási forma, amelyet mára már természetesnek
vélünk.
Az online vásárlás jóval kényelmesebb, gyorsabb és sok esetben olcsóbb a vásárló számára a klasszikus bolti vásárlással szemben.
A továbbiakban bemutatunk egy olyan listát, amelynek pontjait követve
meglévő boltunknak online jelenlétet adhatunk és amellyel belépünk az internetes kereskedelem piacára is.
|
|
|
Webáruház tulajdonosként már bizonyára szembesült azzal, hogy a vásárlók megszerzése és megtartása két külön feladat. Miután megszereztük az első, majd a sokadik vásárlónkat, idővel egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetni azok megtartására is, hogy a konkurencia ne csábítsa el őket tőlünk.
Nincs is annál idegesítőbb, mint amikor felkeltjük a kampányok segítségével a vásárló figyelmét, aki rákattint a hirdetésünkre, ellátogat a webáruházunkba, viszont nem nálunk, hanem másnál rendeli meg a terméket, mivel ott ~100 Ft-al olcsóbban hozzá lehet jutni.
Aktuális bejegyzésünkben 10 gondolatébresztő pontban bemutatjuk, hogyan érhetjük el, hogy hűségesebb vásárlóink legyenek.
|
|
|
ShopRenter vagy UNAS? Gyakran felmerülő kérdésről van szó, amelynek most pontot teszünk a végére – részletes útmutató.
|
|
|
Előző
1
2
3
4
5
6
7
...35
Következő
|