Köszönjük feliratkozását!

Hamarosan megkapja heti webáruházas tippjeit.

A felhasználói élmény (angolul User Experience, röviden UX) az utóbbi évek egyik meghatározó irányzata lett a webshopok tervezése során.

A cél az, hogy olyan webshopokat alkossunk, amelyek funkciójukban és tartalmukban a látogató elégedettségét növelik, ezáltal pozitív élményt és nagyfokú elköteleződést kiépítve.

A legfontosabb UX tippek webshopod magasabb felhasználói élménye érdekében

10+1 tipp hogyan b?vítsük offline üzletünket online jelenléttel

Az internet térhódításának köszönhetően, az elmúlt évtizedekben kialakult egy olyan vásárlási forma, amelyet mára már természetesnek vélünk.

Az online vásárlás jóval kényelmesebb, gyorsabb és sok esetben olcsóbb a vásárló számára a klasszikus bolti vásárlással szemben.

A továbbiakban bemutatunk egy olyan listát, amelynek pontjait követve meglévő boltunknak online jelenlétet adhatunk és amellyel belépünk az internetes kereskedelem piacára is.

10 tipp a hűséges vásárlókért!

Webáruház tulajdonosként már bizonyára szembesült azzal, hogy a vásárlók megszerzése és megtartása két külön feladat. Miután megszereztük az első, majd a sokadik vásárlónkat, idővel egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetni azok megtartására is, hogy a konkurencia ne csábítsa el őket tőlünk.

Nincs is annál idegesítőbb, mint amikor felkeltjük a kampányok segítségével a vásárló figyelmét, aki rákattint a hirdetésünkre, ellátogat a webáruházunkba, viszont nem nálunk, hanem másnál rendeli meg a terméket, mivel ott ~100 Ft-al olcsóbban hozzá lehet jutni.

Aktuális bejegyzésünkben 10 gondolatébresztő pontban bemutatjuk, hogyan érhetjük el, hogy hűségesebb vásárlóink legyenek.

ShopRenter vagy UNAS? Gyakran felmerülő kérdésről van szó, amelynek most pontot teszünk a végére – részletes útmutató.

ShopRenter vagy UNAS

Ha szeretnél további webáruházas tippeket, iratkozz fel heti értesítőnkre!
Van már webáruházad?